Nespolehlivost a lhaní zaměstnanců přepravy Geis a lhostejnost internetového obchodu Zoo Mix
Nakupujete zboží přes internet? Využíváte k jeho dodávání nějaké zásilkové služby? Volíte mezi Českou poštou, PPL, Geisem, či jinou firmou? Já využívala služeb společnosti Geis a byla celkem spokojená. Až do nedávna.
Objednala jsem si zboží a zaškrtla políčko doručovatele Geis. Mimo osobního odběru ve Frýdlantu to byla jediná volba, nicméně jsem až na jeden případ, kdy mi nedoručili balíček v uvedený čas, ale asi o hodinu později, s nimi byla spokojená, takže mi to nijak zvlášť nevadilo. Českou poštu pokud možno nepoužívám. Z principu (viz např. důvody ZDE, ZDE a ZDE). A PPLko, dle nejen mých poměrně bohatých zkušeností, také moc slavně nefunguje.
Upozornění od internetového obchodu FAJN ZOO, že byla zásilka předána přepravci, sdělení společnosti Geis, že mi druhý den řidič zavolá a po domluvě zásilku přiveze v určený čas, a následný telefonát s řidičem proběhly v pořádku. Jak to takto pěkně sliby začalo, skutečnou praxí to skončilo.
Řidič v domluvenou dobu nepřijel, na mou sms s otázkou, zda ještě dnes dorazí, vůbec nezareagoval, prostě se ten den už neozval. Večer proto do společnosti Geis putoval TENTO mail:
Dobrý den,
ráda bych podala stížnost na Vašeho doručovatele, který mi měl dle předchozí telefonické domluvy dnes mezi 15. a 17. hodinou přivézt zásilku z obchodu Chovatelské potřeby FAJN ZOO. O změně doručovací doby mi žádným způsobem nedal vědět a na mou sms, zda dorazí ještě dnes, kterou jsem mu zasílala hodinu a půl po vypršení domluvené doby doručení, vůbec neodpověděl.
Není to první případ, kdy mi nebyla zásilka doručena v domluvenou dobu, proto Vás na to již musím upozornit. Vaši zaměstnanci zřejmě nechápou, že ostatní lidé také chodí do práce a nemají tedy celý den na to, aby seděli doma na zadku a čekali, až se doručovatelé uráčí přijet.
Zprávu zasílám v kopii i obchodu, který Vaší doručovací službu využívá, aby zvážil, zda bude s Vámi i nadále spolupracovat.
Prosím tedy o doručení zásilky. Nutno se dohodnout na datu a čase, každopádně další dovolené si kvůli Vám brát nebudu, čili jsem na adrese po 19 hodině.
Děkuji a přeji pěkný den.
Mail si přečetlo cca 15 lidí (většina jmen je níže 2x, jelikož jsem zasílala ještě dodatečný mail s číslem objednávky).
Druhý den odpověděla paní Šimková a chtěla číslo zásilky. Mezitím mi však opět volal řidič, jako by včerejšek vůbec nebyl, a chtěl se domlouvat na čase předání. Průběh naší komunikace je popsán níže (mail ZDE).
Dobrý den,
číslo zásilky mi odesílatel chovatelské potřeby FAJN ZOO nesdělil. Nicméně Váš doručovatel mi volal z telefonního čísla 602 548 237.
Dnes po 9. hodině mi volal samozřejmě znovu, vůbec se za včerejší den neomluvil a chtěl dorazit opět kolem 16. hodiny. Když jsem mu sdělila, že mohu celý týden až po 19. hodině, nabídl mi výdejní místo Praha – OC Lužiny, kde bude zásilka, která mi měla být doručena již včera, až zítra. Když jsem začala s tím, že jsme byli domluveni na včerejšek, kdy jsem na něho celé odpoledne až do večerních hodin čekala, neomaleně zavěsil.
Takovéto chování se mi opravdu nelíbí. Navíc nechápu, proč nebude zásilka na výdejním místě již dnes, když čas za cestu na adresu Přecechtělova 1 může věnovat cestě do OC Lužiny, které je od hlavní silnice (ulice Jeremiášova) dokonce blíže než má adresa.
Na výše uvedenou zprávu již žádná reakce, zato řidič opět perlil a nasadil společnosti Geis korunu chováním popsaným níže (mail ZDE).
Vážení,
Vaše chování je nadmíru zajímavé. Moji zprávu se stížností na Vaše služby si přečetlo asi 15 lidí, dále ji ale zřejmě nikdo neřeší (neodpovídáte).
Dnes v 14:38 mi opět volal Váš doručovatel a bez sebemenšího zaváhání mi sdělil, že za 5 minut bude se zásilkou před barákem. Buď má Váš doručovatel Alzheimera, nebo je to úplný idiot, popřípadě obojí. Jak jsem psala níže, včera jsme se domluvili, že zásilku nechá na výdejním místě OC Lužiny. Naštěstí mi dnes odpadla pracovní schůzka, takže jsem byla doma. Když dorazil, opět jsem se nedočkala žádné omluvy. Zásilku jsem beze slov převzala, neboť jsem se s dotyčným nechtěla hádat venku na ulici.
Můžete si však být jistí, že toto bylo mé poslední využití Vašich služeb a že se o své zkušenosti s Vámi podělím i s ostatními lidmi nejen na internetu. Zvlášť když to nezajímá ani jednoho z patnácti lidí od Vás.
Pěkné dny.
Druhý den přišla odpověď s omluvou. Zda naplnili zmiňované sliby, se lze jen domnívat (mail ZDE).
Dobrý den,
Velice se omlouváme za vzniklé komplikace, řidiče poučíme o jeho povinnostech a celou situaci prošetříme.
S pozdravem
Tomáš Koprušťák
Dispečer GP
Chovatelské potřeby FAJN ZOO, kterým jsem maily zasílala v kopii, se k danému nikterak nevyjádřily. Zřejmě pro ně zájem o zákazníka skončil okamžikem předání zboží dopravci. Tím pádem skončil i můj zájem o jejich zboží nehledě na to, že Geis je u FAJN ZOO jedinou možností pro dopravu. Tudíž to byla má poslední objednávka v tomto obchodě stejně jako mé poslední využití služeb společnosti Geis a jejich (mo)mentálně postižených zaměstnanců.
Pokud máte s tímto dopravcem a/nebo internetovým obchodem stejné, či úplně opačné, zkušenosti, neváhejte se o ně s námi podělit v komentářích pod článkem. Ze zkušenosti vím, že jediné, co ještě v rámci možností může proti takovému chování a jednání fungovat, je medializace. Nechávání si věcí pro sebe je k ničemu.
Mohlo by Vás zajímat# Absurdita zvaná přírodní kosmetika |
---|
Použité zdrojeFoto: geis-group.cz |
---|
Medializované na „Upozornenia a výstrahy„
Tak jsem právě zažila velmi podobný příběh. Zboží z 20.12.2018 jsem od GEIS vymámila až 9.1.2019. Naštěstí mi v urgencích hodně pomohl odesílatel, na kterého jsem se obrátila. Prý má GEIS problémy v „našem“ depu dlouhodobě. Ovšem o jiném dodavateli služeb odesilatel neuvažuje, kvůli ceně. Tak Tím u mě skončili oba. Zajímavé, že jde také o chovatelský obchod a také Prahu 13.
Má dnešní zkušenost s GEIS:
Kupodivu nikdo balík nedoručoval. Tedy jsem za více jak dvě hodiny po termínu napsal SMS na uvedené číslo, zda se mohu zeptat, proč mi nebyl dnes balík doručován. Samozřejmě bez odpovědi. No a v 16:29 mi bylo voláno prý nováčkem, že má pro mě balík a zda budu za 5 minut doma. Pochopitelně jsem již nebyl. Po sdělení mých zkušeností se mi pán snažil ospravedlnit tím, že je ve firmě nový a že nemá tolik zkušeností jako jeho předchůdci, což mě jako platícího klienta absolutně nezajímá. Balík tedy nemám, nechal jsem si jej raději přesměrovat na jednu z výdejen, neboť jak znám Geis, určitě by mi jej nepřivezli ani další den v dohodnutý čas. Tak snad balík bude zítra na místě a budu si jej moci vyzvednout…
Věra Medunová Znění stížnosti na GEIS
Opakovaně nedovezla kurýrka ani v pátek 21. 6. zásilku, i když v pátek avizováno , že zásilka bude doručena mezi 11.32 a 14.32. Ve 14.13 zapsáno, že zásilku nelze doručit, i když jsem od rána volala, že čekám doma. Nelze to brát jinak než, že kurýrka paní Kernalová toto dělá naschvál. 5.6. Byla na ní podána první stížnost, odmítla zajet po objížďce do obce Kostelec u Heřmanova Městce, musela jsem dát na uložiště a dojet si pro zásilku sama do HM. Potom další balíček,odmítnutí, nakonec dojela po 3.urgenci, byla sprostá, drzá, arogantní a se slovy, že už nám nikdy nic nedoveze balíček předala dceři. Další zásilka na úložišti od 18. 6. č.z.02093778836. Doteď nedoručena. Řidička svévolně zásilku na úložišti nepřebírá, jak sdělila, že už nic nedoveze, tak prostě nedoveze. Zásilka je zaplacená. Neskutečné. Zřejmě se musím obrátit na ČOI nebo případ medializovat
No musím říci, že také moc hezká šaškárna. Pokud budete mít příběh nejen na komentář, nýbrž na samostatný článek, rádi Vám jej u nás umístíme.
Váš balíček 02093778836 sleduji a doporučuji sledovat i našim čtenářům, co se s ním děje a kdy a zda vůbec bude Vám doručen. Možná doporučím obrátit se třeba na FTV Prima. Vím, že občas se těmito věcmi zabývají. Pro efektivitu jim přiložte i naše články o Geis zde, rádi se i my do jejích případné reportáže vložíme.
Žel ČOI ani SOS svoji funkci neplní. Jediná poslední možnost je asi vážně jen ta medializace.
No, dnes mě pro jistotu paní Kernalová (kurýrka) dala okno od 9.00 – 17.00, abych musela čekat. V pátek dala okno od 11.32 – 14.32 a ve 14.13 napsala, balík nelze doručit. Bohužel balíček není je pro mne, ale i pro další zákazníky. Článek jsem ochotná napsat pro medializaci. Děkuji, sama jsem zvědavá. 🙂
Dejte vědět večer, jak to dopadlo. Zda doručila, nebo ne. Podívám se pak opět na trasování balíčku. Dále je dobré mít v telefonu aplikaci na nahrávání telefonních hovorů. Sice nahrávku nelze použít veřejně, ovšem u soudu už ano, tam k nahrávkám, ačkoli oficiálně ji také nemohou přijmout, vezmou v potaz. Komunikaci s paní lze přiřadit zašifrovanou k článku pro případné použití v budoucnu.
Článek navrhuji napsat po skončení oněch šaškáren, až budete mít o případu komplexní informace od jeho začátku až do konce.
Určitě a moc děkuji za rady a zájem. Neumíte si představit tu bezmoc. 🙁
Věřte mi, že umím. A v tomto případě to ještě nic není. Dějí se na světě úplně jiné věci a tam je to teprve bezmoc. Je potřeba počítat se vším. Já děkuji za zájem o řešení věci a těším se na článek.
Je mi jasné, že prakticky je toto prkotina oproti tomu, co se děje jinde. Svět je plný zla. Balíček byl dnes doručen a podán mě bez jediné emoce či slova. Nejsem mstivá, mám objednaný balíček další na zítra, tak uvidíme, co se bude dít. Pokud by se to mělo opakovat, určitě článek napíšu, jinak přemýšlím, že p. Kernalovou nechám žít. 🙂 Ona se v tom sama utluče, pokud bude takto ke všemu přistupovat. Mějte se moc krásně.