Česká pošta nedoručuje Balíky do ruky, místo toho podvádí a lže zákazníkům. A těm je to fuk
Nedávno jsme o jedné takové události psali, nic se nezměnilo a můžeme předpokládat, že ani nezmění. Proč si šmejdské praktiky nepřipomenout na nové aktuální situaci? Totiž nechme si Českou poštou doručovat poštu a spolehněme se na nedoručování včas, nezvonění, nevolání, neupozorňování, neschopnost a lhaní.
Nikam se téměř nedovoláme, vedení ani po stížnostech nic ne(vy)řeší, nezájem. Ale zákazníku zaplať si za „lepší” službu, kterou s největší pravděpodobností nedostaneš a ani ji nepřijdeš reklamovat.
Související články:# Česká pošta své závazky neplní a neplní |
---|
Modelová situace
Objednáme si v sobotu 22.10. zboží, aby toto bylo v pondělí 24.10. odesláno a v úterý 25.10. Českou poštou prostřednictvím její služby Balík do ruky doručeno. Prodejce se na to, i když bylo zboží skladem, vykašle a objedná u České pošty předání na úterý 25.10. Jenže Česká pošta si pro balík nepřijede, převezme jej až ve středu 26.10. s tím, že má být doručováno následující pracovní den, tedy ve čtvrtek 27.10., což se samozřejmě také nestane. Nic se nestane dokonce ani v pátek 28.10. (volno, v pořádku), až v pondělí 31.10. přichází ve 13:18 SMS, že bude balík doručován v čase mezi 13:00 – 19:00, což je absurdní, neboť dobrých 18 minut je minulostí.
Fajn, čekáme. Odbíjí 14. hodina, 15. hodina, 20. hodina. Balík nikde. Jdeme se podívat do poštovní schránky, zda tam nenajdeme třeba nějaké oznámení. Schránka zeje prázdnotou, dopravce České pošty vůbec nepřijel, nijak se neomluvil a nedal ani na vědomí, co se s balíkem děje, natož zda vůbec bude někdy doručován a doručen.
Když se neděje nic ani v úterý 01.11., volám na Českou poštu v 17:10 (235300622) pro informaci, kde po asi deseti minutovém vyzvánění mi to zvedne zaměstnankyně, aby mi sdělila, že dopravce balík nemá a že netuší, kde se balík nachází s dovětkem, že asi v depu. Prý zajistí dovoz. Když volám tentýž den znovu pro informaci (do 18 hodin), již se nedovolám (zvoní, nikdo nezvedá). Absolutně nic se neděje ani ve středu, tento den se na poštu nedovolám dokonce vůbec, přitom jsme to zkoušeli asi 5x s vždy cca 10-20 minutovým čekáním. Česká pošta telefony evidentně prakticky nepoužívá. Kolem 15 hodiny tedy vysílám zástupce s razítkem firmy na pobočku pošty se informovat, eventuálně balík vyzvednout, neboť jej už skutečně potřebuji. Balík je na poště, skvělé, jenže jej vyslaná osoba nedostane, protože na balíku není uveden název firmy, ale pouze mé jméno (stupiditu prodejce nyní neřešíme), takže na poštu musím já, což nemohu, protože jsem toho času u soudu. Za okamžik přichází SMS, že zítra (03.11.) je poslední možnost zásilku vyzvednout. Nyní tedy vím, že na pobočku České pošty musím já a zítra, jinak balík prostě nedostaneme.
Jdu osobně na poštu ve čtvrtek 03.11., kdy si balík vyzvednu. Paní na přepážce stížnost nezajímá, prý ona ani vedoucí nic, prý za vše může řidič nebo depo. Se slovy, že žádný řidič ani dopravce, ale vedení pošty, s balíkem odcházím. Balík doma rozbaluji a zjišťuji, že nám bylo odesláno něco jiného, než jsme si objednali. O tom až níže.
Důkazní materiály
Telefonní hovor s nekompetentní pracovnicí České pošty z 01.11.2016, 17:10 ZDE.
Neúspěšná mailová komunikace s Českou poštou ZDE. Neúspěšná mimochodem proto, že jí náš podnět ale vůbec nezajímá, údajně jej „bude řešit do 30 dnů”. Dále z obsahu mailů a vypreparovaných tiketů je možné pousmát se nad protichůdnými tvrzeními. Totiž takovými, že od 02.11. je zásilka uložena na poště po dalších 7 dní, ale poslední termín vyzvednutí je den následující. Zdá se, že to tady někdo nemá v hlavě příliš v pořádku.
Snímky SMS z telefonu
Balík nám tedy nebyl nikdy ani doručován a musel být vyzvednut až na poště, kde jsme si dobrou půlhodinku postáli v každodenní frontě. Navíc na poštu se prakticky nedá dovolat, čili vyžádání doručení nepřipadá v úvahu.
Ponaučení pro příště
Jaké z toho plyne ponaučení? Jelikož služba Balík do ruky a Balík na poštu v 90% případů nefunguje, nepoužívejme ji. Snad možná nepoužívejme ani Českou poštu jako takovou, pokud to jde, neboť její vedení šikanuje zaměstnance [2] [3] a na zákazníky zcela kašle. Zkrátka stále stejná standardní zdmrdovohnoutská polostátní firma.
Příběh prodejce
Závěrem zmíním jednání prodejce, poněvadž se tento rozhodl na Heuréce po mém sdělení oné faktické zkušenosti mě veřejně osočit a zalhat, na což již nemohu na tomtéž místě odpovědět. Odpověděl jsem tedy mailem, na který mi, samozřejmě, nebylo reagováno rovněž (pochopitelné, argumenty jsou jasné), tedy situaci ke zbytečnému ztrapnění prodejce (viz obsah mailu) zveřejňuji. Oč se jednalo, se tak lze dočíst právě z mailu.
Zkráceně – výzva k hodnocení obchodu a zboží dorazila v době, kdy jsme zboží ještě neměli. Hodnocení tak vzniklo pouze ze společné stupidity prodejce s Heurékou, která nesmyslně posílá své dotazy krátce po uskutečněném obchodu, kdy zákazník ještě zdaleka nemůže vědět, zda je, nebo není se zbožím a obchodem spokojen. Za vzniklou situaci, včetně tohoto „úniku” na internet, si tak mohou obě tyto instituce samy, takové nesmysly jindy běžně přecházím. Navíc, jak píši výše, po celé maškarádě s Českou poštou, prodejcem Onpira.cz a Heurékou dosud ani nemám objednané zboží (podle prodejce to prý spletl skladník). Prodejce však ve svém jednání (kupodivu) na poslední chvíli otočil a nápravu údajně sjedná rychle. Dnes (sobota) údajně přijede jiný dopravce, jenž má pokyn převzít od nás chybnou zásilku a výměnou předat správnou. Pokud vše proběhne bez problémů, celá věc tím bude uzavřena. Podotknu snad ještě, že oba (snad závěrečné) reklamační telefonní hovory s prodejcem Onpira.cz proběhly na úrovni, patrně jsem tak při reklamaci narazil na jiného, rozumnějšího zaměstnance.
Naše diskuzeDiskuze k tomuto článku byla 05.10.2023 přesunuta do fóra. Po zobrazení obsahu a interakci přejděte SEM. |
---|