Nespolehlivost a lhaní zaměstnanců přepravy Geis a lhostejnost internetového obchodu Zoo Mix
Nakupujete zboží přes internet? Využíváte k jeho dodávání nějaké zásilkové služby? Volíte mezi Českou poštou, PPL, Geisem, či jinou firmou? Já využívala služeb společnosti Geis a byla celkem spokojená. Až do nedávna.
Objednala jsem si zboží a zaškrtla políčko doručovatele Geis. Mimo osobního odběru ve Frýdlantu to byla jediná volba, nicméně jsem až na jeden případ, kdy mi nedoručili balíček v uvedený čas, ale asi o hodinu později, s nimi byla spokojená, takže mi to nijak zvlášť nevadilo. Českou poštu pokud možno nepoužívám. Z principu (viz např. důvody ZDE, ZDE a ZDE). A PPLko, dle nejen mých poměrně bohatých zkušeností, také moc slavně nefunguje.
Upozornění od internetového obchodu FAJN ZOO, že byla zásilka předána přepravci, sdělení společnosti Geis, že mi druhý den řidič zavolá a po domluvě zásilku přiveze v určený čas, a následný telefonát s řidičem proběhly v pořádku. Jak to takto pěkně sliby začalo, skutečnou praxí to skončilo.
Řidič v domluvenou dobu nepřijel, na mou sms s otázkou, zda ještě dnes dorazí, vůbec nezareagoval, prostě se ten den už neozval. Večer proto do společnosti Geis putoval TENTO mail:
Dobrý den,
ráda bych podala stížnost na Vašeho doručovatele, který mi měl dle předchozí telefonické domluvy dnes mezi 15. a 17. hodinou přivézt zásilku z obchodu Chovatelské potřeby FAJN ZOO. O změně doručovací doby mi žádným způsobem nedal vědět a na mou sms, zda dorazí ještě dnes, kterou jsem mu zasílala hodinu a půl po vypršení domluvené doby doručení, vůbec neodpověděl.
Není to první případ, kdy mi nebyla zásilka doručena v domluvenou dobu, proto Vás na to již musím upozornit. Vaši zaměstnanci zřejmě nechápou, že ostatní lidé také chodí do práce a nemají tedy celý den na to, aby seděli doma na zadku a čekali, až se doručovatelé uráčí přijet.
Zprávu zasílám v kopii i obchodu, který Vaší doručovací službu využívá, aby zvážil, zda bude s Vámi i nadále spolupracovat.
Prosím tedy o doručení zásilky. Nutno se dohodnout na datu a čase, každopádně další dovolené si kvůli Vám brát nebudu, čili jsem na adrese po 19 hodině.
Děkuji a přeji pěkný den.
Mail si přečetlo cca 15 lidí (většina jmen je níže 2x, jelikož jsem zasílala ještě dodatečný mail s číslem objednávky).
Druhý den odpověděla paní Šimková a chtěla číslo zásilky. Mezitím mi však opět volal řidič, jako by včerejšek vůbec nebyl, a chtěl se domlouvat na čase předání. Průběh naší komunikace je popsán níže (mail ZDE).
Dobrý den,
číslo zásilky mi odesílatel chovatelské potřeby FAJN ZOO nesdělil. Nicméně Váš doručovatel mi volal z telefonního čísla 602 548 237.
Dnes po 9. hodině mi volal samozřejmě znovu, vůbec se za včerejší den neomluvil a chtěl dorazit opět kolem 16. hodiny. Když jsem mu sdělila, že mohu celý týden až po 19. hodině, nabídl mi výdejní místo Praha – OC Lužiny, kde bude zásilka, která mi měla být doručena již včera, až zítra. Když jsem začala s tím, že jsme byli domluveni na včerejšek, kdy jsem na něho celé odpoledne až do večerních hodin čekala, neomaleně zavěsil.
Takovéto chování se mi opravdu nelíbí. Navíc nechápu, proč nebude zásilka na výdejním místě již dnes, když čas za cestu na adresu Přecechtělova 1 může věnovat cestě do OC Lužiny, které je od hlavní silnice (ulice Jeremiášova) dokonce blíže než má adresa.
Na výše uvedenou zprávu již žádná reakce, zato řidič opět perlil a nasadil společnosti Geis korunu chováním popsaným níže (mail ZDE).
Vážení,
Vaše chování je nadmíru zajímavé. Moji zprávu se stížností na Vaše služby si přečetlo asi 15 lidí, dále ji ale zřejmě nikdo neřeší (neodpovídáte).
Dnes v 14:38 mi opět volal Váš doručovatel a bez sebemenšího zaváhání mi sdělil, že za 5 minut bude se zásilkou před barákem. Buď má Váš doručovatel Alzheimera, nebo je to úplný idiot, popřípadě obojí. Jak jsem psala níže, včera jsme se domluvili, že zásilku nechá na výdejním místě OC Lužiny. Naštěstí mi dnes odpadla pracovní schůzka, takže jsem byla doma. Když dorazil, opět jsem se nedočkala žádné omluvy. Zásilku jsem beze slov převzala, neboť jsem se s dotyčným nechtěla hádat venku na ulici.
Můžete si však být jistí, že toto bylo mé poslední využití Vašich služeb a že se o své zkušenosti s Vámi podělím i s ostatními lidmi nejen na internetu. Zvlášť když to nezajímá ani jednoho z patnácti lidí od Vás.
Pěkné dny.
Druhý den přišla odpověď s omluvou. Zda naplnili zmiňované sliby, se lze jen domnívat (mail ZDE).
Dobrý den,
Velice se omlouváme za vzniklé komplikace, řidiče poučíme o jeho povinnostech a celou situaci prošetříme.
S pozdravem
Tomáš Koprušťák
Dispečer GP
Chovatelské potřeby FAJN ZOO, kterým jsem maily zasílala v kopii, se k danému nikterak nevyjádřily. Zřejmě pro ně zájem o zákazníka skončil okamžikem předání zboží dopravci. Tím pádem skončil i můj zájem o jejich zboží nehledě na to, že Geis je u FAJN ZOO jedinou možností pro dopravu. Tudíž to byla má poslední objednávka v tomto obchodě stejně jako mé poslední využití služeb společnosti Geis a jejich (mo)mentálně postižených zaměstnanců.
Pokud máte s tímto dopravcem a/nebo internetovým obchodem stejné, či úplně opačné, zkušenosti, neváhejte se o ně s námi podělit v komentářích pod článkem. Ze zkušenosti vím, že jediné, co ještě v rámci možností může proti takovému chování a jednání fungovat, je medializace. Nechávání si věcí pro sebe je k ničemu.
Mohlo by Vás zajímat# Absurdita zvaná přírodní kosmetika |
---|
Použité zdrojeFoto: geis-group.cz |
---|
Máte pravdu. O Vy se mějte pěkně a děkuji.
Stejná zkušenost s Geis, tristní přístup. Nedoručená zásilka a ticho po pěšině. Po kontaktu se zákaznickým centrem byla zaslána „urgence“. Opět žádná komunikace. Neumí doručit ani se omluvit za vlastní laxní přístup.
S přepravní společností geis parcel mám velmi podobné, né-li horší zkušenosti. Objednal jsem si zásilku u alza.cz a v den, kdy slibovali doručení se mi nikdo neozval. Sám jsem volal na jejich call centrum, kde mě rychle odbyli, že vyřeší – doručí další den. Další den mi nikdo nevolal, ani neposlal doručovací sms, jak jsem zvykly od ostatních slušných společností (PPL apod.). Znovu jsem tedy kontaktoval call centrum, kde mě odbyli, že bohužel se nepodařilo naložit. Nakonec jsem dotyčné depo navštívil, a světe div se, ani tam mi nebylo schopni vydat balík. Takže mohu čekat vzhledem k svátkům do dalšího týdne, což znamená 6 dnů zpoždění oproti původnímu plánovanému datu doručení!!!A to prosím bez jakéhokoliv kontaktování zákazníka, omluvy, cokoliv!Vždy jsem kontaktoval dopravce já, protože mi bylo divné, že se nic neděje!!!GEIS PARCEL NIKDY VÍCE!!!!
Čerstvě mám taktéž s tímto přepravcem problém (normálně používam ČP, PPL, firemně DHL). Už tři týdny čekám na doručení balíčku z Prahy do Ostravy. Balíček byl bez aviza převzat GEISem, který ho pak s výmluvou na nárůst objednávek nechal sedět na depu v Ostravě. Po 3 týdnech, výmluvách, nicneříkajících e-mailech a nulovém proaktivním kontaktu ze strany GEISu a žádnem pokusu se se mnou spojit telefonicky GEIS samovolně rozhodl o vrácení balíčku odesílateli. Operátorka otrávená, hrubá a znuděná. Naprostý a totální fail.
Nic horšího jako přepravní společnost Geis neexistuje! Pokud má jakýkoli e-shop smlouvu s tímhle dopravcem, lituji jejich zákazníka. Ráno mail s tím, že budu zásilka doručena. A pokud je třeba upřesnit čas apod., je uvedeno číslo na řidiče. Hovor odmítnut a zásilka nikde!
Geis už samostatně neexistuje, už je to DPDCZ. Praktiky však zůstali. Katastrofa!
Jsem naprosto zklamaná s touto službou. S ostaní dopravou není nikdy problém. Protože jsem nebyla doma, když mi došla sms o doručování, udělala jsem přesměrování balíku na jejich depo ve městě. Došlo mi i oznámení, že v Trafice zásilku přijali. Druhý den při vyzvednutí tam ale nebyla, nakonec jsme podle čísla dohledali, že ji po odpípnutí, že je tam naskladněna odpípli znovu a poslali zpět odesílateli a ten ji přijal jako vratku. Takže za stejnou cenu zboží již nekoupím, není už ani skladem.