MUDr. Olga Brůhová, Grillogy, Butky Park a hodnotící služby – kritika

Když takzvaný hodnotící server selže, nedá se nic dělat a poškozený spotřebitel si hold musí pomoci sám aneb když nám neumožní Firmy.cz a Mapy.cz spadající pod Seznam.cz, a.s. napsat relevantní recenzi na daný podnik, napíšeme si ji tedy ve svém podle vlastních pravidel.

Prostor pro Váš odkaz

Selhání Seznam.cz poprvé

Dnes v řadě podruhé za sebou mi hodnotící server Firmy.cz spadající pod korporát Seznam.cz, a.s. zamítl konstruktivně kritickou recenzi. Před měsícem reakci na arogantní lži provozovatele bistra Grillogy producírujícího svoji živnost mimo jiné v inovovaném Butky Parku v pražských Nových Butovicích (o tom níže), dnes na dermatologii MUDr. Olga Brůhovápoliklinice Lípa, kde ženě opakovaně zohyzdili záda neodborným odstraněním mateřského znaménka.

Zohyzděná záda MUDr. Olga Brůhová

Hodnocení, které jste napsali firmě MUDr. Olga Brůhová jsme bohužel nemohli schválit. Nesplňuje totiž některé z našich pravidel. Upravte prosím své hodnocení tak, aby bylo v souladu s pravidly a my ho mohli zveřejnit. Pomůžete tím dalším lidem při rozhodování,” napsali mi zamítavě z Firmy.cz. No jo, jenže při bližším prozkoumání těchto pravidel bych nesměl objektivně zjistit, že ale žádné porušeno nebylo.
 

Neporušená pravidla pro recenze na Firmy.cz

hodnocení jakýmkoliv způsobem porušuje právní předpisy České republiky nebo je v rozporu s dobrými mravy

Toto se nestalo.

zveřejňuje další údaje o identitě ostatních hodnotících (např. telefon, zaměstnání, jakýkoliv jiný údaj, který by mohl být osobním údajem ve smyslu platné právní úpravy apod.)

Toto se nestalo.

se hodnotitel vydává za jinou osobu

Toto se nestalo.

mezi hodnocenou firmou a hodnotitelem je prokázána spojitost (například firma a její zaměstnanec, jednatel a podobně)

Mezi hodnocenou firmou a hodnotitelem žádná spojitost není.

obsahuje URL odkazy nebo e-mailovou adresu či telefonní číslo

Toto se nestalo.

obsahuje hodnocení a údaje o jiné firmě

Toto se nestalo.

obsahuje nadměrnou interpunkci a nesrozumitelné informace

Toto se nestalo.

ve sporném případě lze požadovat doložení faktury nebo jiného dokladu o provedení práce či služby. V dokladu ponechte jméno klienta, číslo dokladu a IČ / název recenzované firmy. Dokument nesmí obsahovat citlivé údaje, zbytné údaje tedy prosím začerněte

Toto se nestalo.

hodnocení probíhá mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem (např. údaje o chodu firmy, platební morálka, vztahy mezi oběma stranami, atd….), nejedná se tedy o hodnocení služeb firmy, které nabízí, ale chod společnosti

Toto se nestalo.

obsahuje urážky, nadávky (např. zloděj, podvodník, šmejdi…) – v případě, že se jedná o přímou urážku – vždy individuálně posuzuje specialista Firmy.cz

Toto se nestalo.

obsahuje hodnocení mezi dodavatelem a odběratelem (nejedná se o koncového zákazníka poskytovaných služeb nebo produktů)

Toto se nestalo.
 

Co přesně bylo na Firmy.cz odesláno?

Nedoporučuji nechávat si odstraňovat u MUDr. Brůhové pihy. Vždy zůstane obrovská jizva větší, než byla piha samotná. Pokud na to poukážete, odpoví, že je to na zádech a že tam je to jedno. Pokud argumentujete prací jinde, kde jizvy nedělají, odpoví znovu bez argumentu, že je to na zádech. Ne, není to jedno! V této ordinaci žel pihy odstraňují naprosto bezohledně. Hlavně že korunky se sypou, což je důležité. Pak má mít člověk nějaký respekt v dnešní době. Raději zvolte jiného doktora.

Přesně takto byla recenze napsána, akorát navíc obsahovala jako důkaz snímky dermatologií zohyzděných zad, vizme výše. Snímky byly přidány přes menu Přidat fotku. Vzhledem však k tomu, že napodruhé s dodatkem „P.S.: Firmy.cz mi zamítly vložení průkazných snímků, tak tedy žel bez foto. Případně se může kdokoliv přijet na 2x za sebou špatně odbytou práci MUDr. Brůhové podívat.” mi recenze už byla uznána, Firmy.cz z nějakého důvodu v tomto případě odmítly důkazní materiály. Prý nevhodná fotka. Přitom přidání snímků nejenže není v rozporu s pravidly, Firmy.cz naopak k dodávání důkazů existencí možnosti pro přidání fotek přímo vyzývají.
 

Selhání Seznam.cz podruhé

V rámci prvního případu, jelikož hodnocení dermatologie MUDr. Olgy Brůhové bylo službou Firmy.cz, byť bez snímků, schváleno, netřeba přikládat screeny. K čemu ale je potřeba screeny přiložit, je druhý případ, při kterém služba Firmy.cz sice schválila uvedení recenze na podnik Grillogy provozující bistro v Butky Parku na Nových Butovicích, už mě ale nenechala zareagovat na touto firmou psané lži s odkazem na „vyříkání si to mezi sebou”. Jenže já si s firmou Grillogy nic vyříkávat potřebu nemám. Mám potřebu ji pokud možno prostřednictvím nezávislé služby ohodnotit a případně reagovat na její lživé reakce, což už služba Firmy.cz neumožňuje. Nyní to akorát na webu Firmy.cz vypadá tak, že já jsem si něco vymyslel a chudáci Grillogy jsou ukřivdění. Ukřivděný se však vlivem reality cítím já.
 

Hodnocení Grillogy.cz, reakce a… osočení

Níže na snímku (pro zvětšení a zlepšení čitelnosti možno obrázek rozkliknout) můžeme vidět posloupnost hodnocení a komunikace s Grillogy. Text nalevo je mé prvotní hodnocení, text veprostřed lživá reakce Grillogy a text napravo zamítnutá má editace co by reakce na reakci Grillogy textu službou Mapy.cz, kterou při prohlížení recenzí vidím pouze já sám, zatímco návštěvník webu vidí pouze mé první hodnocení a lživou reakci Grillogy, kde se nejspíš dosud smějí nad tím, jak mi Mapy.cz reakci na odpověď Grillogy smazali, přičemž Grillogy arogantní lži se ve formě reakce s další mojí neodpovědí na webu pro ostatní návštěvníky serveru nachází dál.

Hodnocení a lhaní Grillogy.cz se zamítnutou reakcí

No a níže vidíme informaci o zamítnutí editovaného hodnocení službou Mapy.cz (průkazné eml soubory zde).

Info o odpovědi a zamítnutí hodnocení Grillogy

Samozřejmě ani tady nebylo žádné z pravidel Firmy.cz, jež jsou pro Mapy.cz společná, porušeno. Jako důvod zamítnutí bylo v kontextu s neexistujícím pravidlem uvedeno: „Vaše předchozí hodnocení se již zobrazuje i s odpovědí firmy. Přidáním další recenze by se původní automaticky skryla i s odpovědí a uživatelé by tak nevěděli návaznosti. Případný spor s firmou řešte prosím mimo systém recenzí.” Což je vzhledem k realitě absurdní.
 

Spravedlivý systém hodnocení a reakcí

Neznám server, kde by se uživatel mohl spolehnout na spravedlnost při svém hodnocení nějaké služby. Pokud se něco, co se stalo mně, stane běžnému Frantovi Novákovi z Horní Dolní, nebude se moci bránit jak odmítnutí publikování hodnocení, které je jednak naprosto korektní a rovněž i v souladu s pravidly hodnotícího serveru, tak lživému osočení šmejda pocházejícího z uživatelem hodnocené firmy. Já mám to „štěstí”, že si umím napsat hodnocení nebo recenzi sám „u sebe” a jsem navíc schopen napsat jej tak, aby se toto vlivem SEO dostalo do vyhledávačů a tedy si jej mohli lidé společně s hodnoceními na hodnotících serverech najít. Většina lidí toho ale schopna není. Pro tyto tedy je psán alespoň tento článek, jenž mohou použít při své argumentaci proti zamítání hodnocení hodnotících služeb.

Pokud chtějí být služby typu Firmy.cz, Mapy.cz, ZnamyLekar.cz, recenze Google apod. alespoň trošku spravedlivé, měly by k systému hodnocení přidat alespoň nějakou diskuzní sekci pro případ, že by hodnocená firma reagovala a hodnotící k tomu měl co říci. Takto to má řešené např. Facebook, kde je možné pod hodnoceními vést diskuze (které ale může hodnotitel kdykoli sám ukončit vymazáním své recenze a tedy celého vlákna, čili spolehlivé to rovněž není). V opačném případě si můžeme dovolit dané služby zamítající nepříznivá uživatelská hodnocení podezírat např. také z nejen pouze morální korupce, resp. domnívat se, že se služba může s uživateli hodnocenou firmou při svých praktikách svým způsobem kamarádit a za udržování pouze, anebo do jisté míry hezkých hodnocení nechávat ať už přímo nebo nepřímo platit. Ano, to si nyní o Seznam.cz a.s. provozující služby Firmy.cz a Mapy.cz osobně myslím. Protože proč ne, když k tomu současný socioekonomický systém přímo vybízí?

Čili jednoduše. 1. Umožním napsat uživatelskou recenzi – splněno. 2. Umožním na uživatelskou recenzi podniku zareagovat – splněno. 3. Má-li recenzent k reakci podniku dále co říci, umožním vytvoření k danému tématu diskuzního vlákna – tématu, kde může už pokračovat diskuze mezi hodnotitelem a hodnoceným, plus tuto řádně na viditelném místě u recenze označím – nesplněno. Jasné, stručné, spravedlivé. I my to tak zde máme (po novu ve fóru). A ne že hodnotitele podělám tím, že pokud hodnocená firma si usmyslí odpovědět fabulací nebo i vysloveným lhaním, hodnotiteli neumožním se bránit. To je prostě špatně.
 

Nový Butky Park hořkým zklamáním

No a to celé mě dostává k hodnocení celého inovovaného Butky Parku, ke kterému bych se bez ťafek služeb Seznamu.cz, a.s. možná ani neuchýlil.

Zprvu nutno zmínit R.I.P. konceptu původního Butky Parku. Sice možná i před inovací šlo o soukromý areál příslušící Galerii Nové Butovice (ačkoli toto nevím, neověřoval jsem a ani to dělat pro off-topičnost nebudu), tehdejší řešení bylo ale tak nějak relativně fajn. Do Parku se dalo kdykoli přijít, posedět v něm, zrelaxovat si či decentně zasportovat a stejně kdykoli zase odejít a to celé bez obtěžování předraženými komerčními parazity a špehování snad na každém metru čtverečním.

Dnešní Butky Park je už poněkud jiný. Park nebyl zrekonstruován, nýbrž pouze zkomerčněn. Došlo k úpravám a přesunům jednotlivých sportovišť a atrakcí tak, aby do toho zapadly především butky a stánky s občerstvením. Posedět si v Parku můžete, už ale ne všude bez nevhodných a neoprávněných poznámek s vlastním pitím nebo nedej bože jídlem (vizme reakce Grillogy výše) a především ne kdykoliv. Park má stanovenou provozní dobu, jež je striktně vymáhána masivním kamerovým systémem zaznamenávajícím každé podrbání rozkroku návštěvníka. Pokud do Parku zavítáte krátce po jeho provozní době, přijde Vás vyprovodit ven pracovník Grillogy a pokud později, tak „ochranka” nebo strážník Městské policie. Park má nový a „nedomyšlený” Provozní řád inline dráhy (rozklikněte a zvětšete si).
 

Provozní řád inline dráhy

Hodnocení a lhaní Grillogy.cz se zamítnutou reakcí

Rozporuplný obsah

Tak třeba hned A. Úvodní ustanovení je absurdní v obsahu o bezpečnosti, pokud je inline dráha zároveň pěší, což je, neboť jinak Park projít nejde. C. Provozní pokyny pro bruslaře stanovují bruslaři uhradit škodu, pokud svými inline bruslemi poškodí, a jakože svoji jízdou skutečně postupně poškozuje, asfalt. D. Zakázané činnosti v prostorách in-line dráhy de-facto neumožňují pěší chůzi po Parku, neboť inline dráha je zároveň cestou pro pěší; projít celým Parkem od jednoho vchodu ke druhému je tedy vlastně zakázáno, resp. do části Parku nikdo bez inline bruslí nesmí (pěšák je překážkou). E. Zákaz vstupu na in-line dráhu sice uvádí, že na dráhu chodec smí, ovšem tento bod je v rozporu s bodem předchozím D. No a nakonec vůbec největší nesmysl je obrázek přeškrtnutého bruslaře, tedy na inline dráze zákaz bruslení! Vstoupit na inline dráhu tak v konečném důsledku dle Provozního řádu inline dráhy nesmí ani chodec, ani bruslař. No to prostě nevymyslíš… Mimochodem volný pohyb psů, koček a jiných zvířat je v celém prostoru areálu tolerovanou samozřejmostí, zatímco my se ženou krátce po provozní době Parku v době, kdy se v Parku nacházejí i jiní návštěvníci, jsme personálem Grillogy vykazováni a je nám vytýkáno, že si do Parku, aniž by to bylo zakazované, bereme vlastní nápoje.
 

Gramatika textu

A. Úvodní ustanovení – „Provozní řád určuje podmínky bezpečného provozu in-line dráhy v Galerii Butovice musí být všemi návštěvníky bezpodmínečně dodržován.” Této větě nerozumím. Chybí tam čárka, písmenko a, nebo? Dále pak B. Vstup na in-line dráhu – „Provozovatel je oprávněn omezit či zakázat vstup na in-line dráhu z důvodu pořádání organizované akci či s ohledem…” Z důvodu pořádání organizované akci? Nakonec Pravidla chování v areálu – 10. – „Výjimky jsou povolenou pouze…” Povolenou pouze? A co potom také nejednotnost psaní slova inline a in-line? Tak já nevím, ten provozní řád vymýšlel a psal debil?

 

Pravidla chování v areálu BP

Chceme, aby pro vás i ostatní návštěvníky byla návštěva Butky Parku (dále jen Parku) příjemným zážitkem.

Pokud je v Butky Parku uplatňován dvojí metr, pak se obávám, že příjemným zážitkem jeho návštěva být pro každého nemůže.

Minimálně totiž:
Bod 3. Pravidel chování v areálu BP přinejmenším personálem Grillogy, jak jsme si prokázali, dodržován příliš není.
Bod 15. Pravidel chování v areálu BP dodržován není, přičemž toto dodržování nebývá ani nikým vymáháno.
Bod 22. Pravidel chování v areálu BP dodržován není, přičemž toto dodržování nebývá ani nikým vymáháno.
Bod 22. Pravidel chování v areálu BP dodržován není, přičemž toto dodržování ačkoli je vymáháno, tak ale formou dvojího metru jen po někom. Např. kamarádi konzumenti Grillogy mají zvláštní privilegia být v Butky Parku i déle po provozní době Parku, jelikož si to nejspíš zaplatili…
 

Žádost návštěvníků Parku vzetí na vědomí

3. Správa Centra si vyhrazuje právo zakázat komukoli přístup do areálu Parku.

Pokud je Park soukromým pozemkem běžně neumožňujícím vstup veřejnosti, ano. Pokud ale je Park pozemkem umožňujícím vstup v jeho provozní době běžně komukoliv, kdo neporušuje provozní pravidla, takový zákaz může být přinejmenším diskriminační.
 

Osobní shrnutí hodnocení inovovaného Butky Parku

Mezi pozitiva patří fakt, že Park vypadá pěkně. V jeho provozní době je, ačkoli ne bez rizika, možné si nadále zasportovat, je možné si v parku do jisté míry zarelaxovat a je možné si v něm nově zakoupit občerstvení. Tedy pokud / dokud někomu nebude zakázán vstup…

Mezi negativa jednoznačně patří zmíněná komercializace, tedy špiclování jeho návštěvníků na každém kroku, uzavírání Parku, resp. nemožnost si do Parku jako dříve sednout a zarelaxovat v klidu, když je v něm minimum nebo žádní další lidé a to i přes to, že jej celý monitorují kamery, chamtivost a amorální chování personálu místních bister. Butky Park má nedomyšlená – nelogická a nespravedlivá pravidla a celý tak nějak působí sporným dojmem. Je poznat, že doba se nezastaví před ničím.
 

Prostor pro Váš odkaz

Související prvky

# Líbí, nelíbí se článek? Máte dotaz? Můžete využít diskuzi: https://forum.ictx.cz/viewtopic.php?t=782
# Legenda článku: https://redmine.ictx.cz/issues/778 (Uživatelské jméno: admin / Heslo: 42)
# SEO: MUDr. Olga Brůhová hodnocení, Grillogy hodnocení, Butky Park hodnocení, hodnotící služby hodnocení
#grillogy #masology #butkypark #recenze #hodnocení #kritika

 

Líbí se článek?

Pak budeme rádi, když nám pomůžete s umořením nákladů na jeho napsání, které činí celkem 2.250 Kč (dosud přispěno 0 Kč, poslední aktualizace stavu 11.01.2024 21:45). Číslo účtu pro příspěvek 55555513/2010, zpráva pro příjemce „DAR DDCZ 31161”. Za příspěvek děkujeme!

 

Nelíbí se článek?

„Zkorumpujte” nás! Ozvěte se nám přes kontaktní formulář s návrhem ceny za jeho odstranění, eventuálně s návrhem ceny za to, že se tématu nebudeme věnovat vůbec. To třeba i anonymně. Není nic, na čem by se nedalo domluvit. Ostatně tak to přeci v monetárně-tržní ekonomice chodí, nebo ne?

Martin Mojmír

po absolvování základní školy, středního odborného učiliště hotelového provozu a gymnázia se zaměřením na IT a jazyky studoval dále psychologii a speciální pedagogiku. Věnuje se ICT, datové analýze, datové žurnalistice, futurologii, sociologii a ekologii. Prosazuje a popularizuje koncept zdrojové ekonomiky co by udržitelného socioekonomického modelu. Kromě duchdoby.cz provozuje např. dále také projekty jinemedium.cz, mojeretence.cz nebo fórum ETIQ.CZ, z.s. Vlivem nešťastných okolností je Martin od r. 2023 invalidním.