To, co jsme si zažili v penzionu Axiom v Kovářově u přehrady Lipno a následně také se slevovým portálem Slevomat.cz, nepřejeme nikomu. Vyslovené pohrdání zákazníky, ignorace stížností a všemožné výmluvy jsou u obou společností zřejmě standardem. Slevomat.cz neplní své zákonné podmínky dokonce ani po jeho přímém a opakovaném oslovení s tím, že může být kauza zveřejněna na našem serveru. Příčinu tedy logicky doprovází následující důsledek. Medializace.
Komerční banner 770x100px (pro více informací, jak na DuchDoby.CZ inzerovat, klikněte SEM)
Zprvu možná doporučím projít si oficiální webové stránky „penzionu“ a počíst si, co vše slibují a můžete, dle jejich tvrzení, za své peníze očekávat. Následně přichází na řadu přívětivě vypadající a lákavá nabídka slevového portálu Slevomat.cz. Že byste jeli hned? To se ani nedivím, my jeli a pěkně si to „užili”…
Než abych se dlouze rozepisoval, doslovně sem zkopíruji celou mailovou komunikaci se Slevomatem, kterou si následně můžete také stáhnout jako originální eml soubory co by důkaz. Následovat bude nekvalitní video z fotoaparátu (opravdu mě nenapadlo brát s sebou kameru a točit něco, s čím jsme nepočítali), které věřím dobře mé argumenty vizuálně doplní. Nejlepší však vždy je zkušenost osobní, tedy pokud chcete i Vy si zkazit (nebo vylepšit, záleží na Vašich měřítkách) víkend, rozhodně penzion navštivte osobně sami. Ubytování a placení čehokoli netřeba, postačí bohatě si prohlédnout oba domy a jejich okolí. Není nad vlastní zkušenost.
Komunikace se Slevomat.cz
Martin Böhm:
Vážený Slevomate,
rád bych se Vás optal, jak správně mám podle Vás postupovat, když jsme nejen nespokojeni, ale spíše velmi uraženi pohrdáním zákazníky vedením a obsluhou penzionu Axiom na Šumavě, kam jsme dnes večer přijeli. Vaše řešení, popisované na webu, totiž není docela možné. Viz níže.
Cca v 18:50 příjezd na místo, prozatím ponechání si věcí v autě a vstup do restaurace.
Kolem 19:15 vstup do pokoje. Celých 20 minut nás nechala obsluha čekat přede dveřmi pokoje (po 15 minutách jsme sešli čekat do restaurace), než dám přinesla klíče. Dalších asi 5 minut jsme se s ní bavili, ovšem téměř nic nedozvěděli, neboť tato na nás neměla čas a spěchala zpět do restaurace. Obsluha šla pro klíče od pokoje do sousední budovy přes pole (viděli jsme z okna), přičemž klienti v restauraci mezi tím nebyli nijak odbavováni. Za barem v tu dobu nikdo nebyl. Při čekání jsme začali přesně sledovat hodinky.
19:16-19:25 přenášení věcí z auta do pokoje.
19:26-19:44 vybalování, zabydlování a přechod do restaurace.
19:45-20:06 čekání na možnost objednání večeře (21 minut, seděli jsme přímo před barem !!!). V tomto čase jsme pozorovali nespokojené hosty, kterým se nelíbilo, že se jim obsluha nevěnuje a také zaznamenali kouř vedoucí z kuchyně a vedlejší nijak neoddělené místnosti, kam byly dveře dokořán. Zápach sice nebyl silný, ale na voucheru je jasně napsané, že je prostor nekuřácký, což je lež!
20:07-20:41 objednání večeře a čekání (předobalený květák s brambory a noky se sýrovou omáčkou – 34 minut !!!). Obsluha se omlouvá, že nestíhá, a to nejen mně, ale i ostatním hostům. Beru to na vědomí, ale upřímně mě to už nezajímá.
20:42-20:54 večeření.
20:55-21:00 čekání na příchod obsluhy a požádání o zaplacení. Mezi tím jsme viděli hulit v kuchyni kuchaře. V kuchyni, což zásadně odporuje hygieně!!
21:01-21:31 čekání na zaplacení, přičemž mi došla trpělivost a šel jsem k baru zaplatit sám a s vynadáním si stěžovat asi provoznímu, který mě zcela ignoroval, neodpověděl ani slovo a když jsem mu začal pokládat otázky, s ignorací pokračoval. Vůbec se se mnou nebavil. Po úhradě jsme šli do pokoje.
Ve 23:12 otevírá manželka dveře do chodby, kde je na zemi položená lednička (opravdu skvěle zabezpečeno), přičemž já vstávám a divím se, co to páchne. Jdu na chodbu a velice překvapeně cítím silný cigaretový kouř, který už máme v pokoji a čucháme do teď. Patrně se v restauraci dost chlastá a hulí…
Cítíme se podvedeni a chceme jet okamžitě domu! Mám potíže s plícemi a v tomto smradu nebudu! Na voucheru máte jasně napsané, že jde o nekuřácký prostor, ale realita je taková, že celý hotel je zahulen až po střechu. Jsme až ve druhém patře!! Větrat nelze, jsme na Šumavě a je ZIMA. Takže si můžeme vybrat mezi zimou nebo smradem, případně obojím! Volíme reklamaci a cestu domu.
A teď mi řekněte, jak to máme řešit, když se s námi nikdo nebaví a jak to budete řešit Vy? Dnes ráno (již je po půlnoci) jedeme domu. Žádáme vrácení celé částky, odškodnění za benzín 650 Kč (mám benzínovou Octavii 2.0, jedu z Prahy, cesta 2x 190 km) a především nějakou náhradu za zkaženou dovolenou (tu navrhněte sami). A absolutně odmítám diskutovat o řešení, jaké máte na webu (viz příloha), jelikož toto není možné – obsluha na naše podněty záměrně nereaguje.
Ubezpečuji Vás, že celou věc důkladně popíši na webu duchdoby.cz a na Vás je, co napíši o Vás. Na dovolenou jsme přijeli dnes (vlastně už včera) a řešíme to hned, čímž si kazíme večer (a noc). Abyste neřekli, že jsme to nechali až po odjezdu. Ani jsme se neodvažovali přesněji domluvit na procedurách typu sauna, bazén a vířivka. Jediné, co jsme se zatím dozvěděli, je, že bazén rozhodně nemá volný přístup, ale je prý nutné se objednat, přičemž tento může být obsazen, což rozhodně není volný přístup! Celá tato Vaše Slevomatová akce zcela odporuje Vaší záruce spokojenosti. A mimo to nám vedle v pokoji zrovna teď v 0:33 hlasitě mrdají sousedé, což nás docela ruší. Stěny jsou snad ze sádroše nebo co. Píši záměrně „mrdají“, neboť toto není soulož! Upozorňuji, že slovo „mrdat“ není sprosté slovo, ale definice, viz Wikipedia či jiné slovníky.
Plánujeme odjet dnes kolem poledne. Snídat tady rozhodně nebudeme, nenecháme si naplivat a navajglovat do jídla, když jsme už si stěžovali, jak na svém webu doporučujete a především se necítíme býti idioty.
Jsem v očekávání Vaší neprodlené odpovědi.
Registraci mám pod mailem, ze kterého píši.
Btw za 14 dnů sem mají v plánu jet rodiče manželky, viz druhý voucher. Tak na to mohou rozhodně zapomenout, to jim nemůžeme udělat. Takže v dostatečném časovém předstihu 14 dnů (na webu píšete o týdnu před, takže včas) tuto návštěvu rušíme. Doufáme, že alespoň pro ně nám navrhnete rozumnou náhradu. Nejde jen o ubytování, ale i o přidané hodnoty typu Stezka v korunách stromů, na což předně se těší a ani my jí pochopitelně nevyužijeme.
Slevomat.cz:
Dobrý den, pane Böhme,
děkuji za vaši zprávu. Jsme rádi, že jste si udělali čas a váš dojem z využití tohoto voucheru nám sepsali do e-mailu. Hodnocení služby je opravdu velmi důležité a to nejen pro nás, ale i pro ostatní zákazníky, pro které jsou hodnocení často směrodatná a na jejich základě se rozhodují kam vycestovat.
Opravdu velmi by nám v řešení této situace pomohla sepsaná stížnost s razítkem hotelu, tak jak uvádíme v naší garanci spokojenosti (https://www.slevomat.cz/garance/?utm_source=zendesk&utm_medium=email&utm_campaign=garance).
Pokud stížnost sepsanou nemáte, je pro nás řešení této situace poměrně komplikované, ale i přesto se pro vás pokusíme udělat maximum a nepříjemnosti vám alespoň v rámci možností vynahradit. Pokud stížnost sepsanou máte, poprosím vás o její přeposlání. V tomto případě by pro nás mělo být řešení celé situace o dost rychlejší a snazší.
Nadále Vás již bude kontaktovat kolega Ondra Skřivánek.
Martin Böhm:
Dobrý den,
já jsem si na sepsání čas udělal, ale Vy jste si evidentně neudělali moc času na čtení.
Jasně jsem Vám napsal, že na stížnost ze stodoly (pardon, penzionu) nikdo nereagoval, odmítali se se mnou bavit. Čemu na tom nerozumíte? Mluvil jsem na vedení, koukali do stolu, do země, nikdo mi neodpovídal.
Co se týče Vaší úžasně nesmyslné garance spokojenosti, tedy se mám podle Vás sebrat, vyrazit z Prahy zpět na Šumavu a hezky je znovu poprosit o razítko k mému dokumentu? Pokud si to přejete a je potřeba, rád to udělám, ale v tom případě mi proplatíte jak cestu, tak 600,- Kč za hodinu mé práce pro Vás. To máme dvě a půl hodiny cesta tam, dvě a půl hodiny zpět a nakonec cca hodinka na orazítkování (mohlo by stačit). Doprava 650,- Kč + čas 3.000,- Kč, celkem tedy 3.650,- Kč. Pokud souhlasíte, částku můžete poslat na bankovní účet číslo 55848463 / 2010 (Fio banka) a jakmile tato dorazí, vystavím Vám fakturu a do 5 pracovních dnů vyrazím na otočku do penzionu pro razítko s tím, že nejspíše žádné nedostanu, neboť se tam se mnou nikdo nebaví a bavit pravděpodobně nezačne, stejně tak jako se nebavili s ostatními stěžujícími si hosty, viz jejich zkušenosti psané na internetu. Takže jak, ano, nebo ne? Takto to chcete?
Kromě toho kdy a kde jsem podle Vás měl stížnost sepisovat? V penzionu? Na dovolené? Měl jsem si vzít s sebou tiskárnu s papíry? Stěžoval jsem si následující den znovu na recepcopultu v zahuleném pajzlu (pardon, vlastně restauraci), kde se mi ani neuráčeli odpovědět (znovu) a naopak ještě jízlivě poznamenali, abychom si nechali všechny ty nevyužité vstupenky na památku. Takže skutečně si to vyřešte Vy sami! Já jsem Váš zákazník, který Vám dává peníze a Vy mí poskoci, kteří mi poskytují službu. Přesně tak to funguje a pokud s tím máte problém, pak se obrátím na Sdružení pro ochranu spotřebitelů, Českou obchodní inspekci a nezapomenu ani na finanční úřad, neboť tím pádem nabudu důvodného podezření nedodržování zákona (trestný čin podvodu) a když se o tomto občan dozví, co je jeho povinností podle zákona udělat? Vše nahlásit příslušným orgánům činným v trestním řízení, což znamená, že kromě výše uvedeného půjdu ještě na policii ČR na Vás podat trestní oznámení. Nechci to udělat, ale podle zákona jsem povinen, takže budu muset.
Takže ještě jednou, reklamuji u Vás tímto svoji zkušenost a zároveň ruším druhý voucher, jež měl být uplatněn za necelých 14 dnů rodiči manželky. A upozorňuji Vás, že, mimo jiné, mám již rozepsán článek na server www.duchdoby.cz a skrze svůj zapsaný spolek ETIQ.CZ, z.s. jej hodlám publikovat. Zatím píši o penzionu, ale pokud máte zájem, napíši i o Vás. Ano, mám na to právo, viz ustanovení § 89 NOZ.
Takže se Vás ještě jednou ptám, vyřešíte celou situaci Vy, nebo jí vyřeším za Vás svým způsobem já? Chci po Vás buď adekvátní náhradu s náhradou škody 650,- Kč (doprava), anebo vrátit peníze rovněž s náhradou škody.
Tento mail posílám zároveň v kopii spolupracující advokátní kanceláři.
Slevomat.cz:
Dobrý den, pane Bohme.
Mohla bych Vás poprosit o následující údaje?:
číslo účtu sedí? 55848463 / 2010
Zároveň pak rezervace, která byla učiněna na Vaše rodiče (jméno a termín)
Peníze Vám poté hotel zašle zpět.
Je mi to líto, ale nejedná se o Vaši první reklamaci cestování. Vidím, že i hodnocení často nebývá v pořádku. Vzhledem k tomu, že naším cílem je mít jen a jen spokojené zákazníky, kterým chceme dělat radost, naprosto pochopíme, pokud u nás již nebudete nakupovat, můžeme i zrušit účet. Mrzí nás, když tomu tak není a naši zákazníci poté mají s využitím voucherů nepříjemnou zkušenost, tak to opravdu nechceme. Zároven ale u všech nabídek, které reklamujete či hodnotíte je pozitivní zpětná vazba od ostatních zákazníků. Zamýšlím se tedy nad otázkou, jestli naše služby vyhovují vašim požadavkům. Zdá se mi, že takto dochází k nepříjemnostem hlavně samozřejmě na vaší straně, ale poté i na naší a na straně obchodních partnerů.
Samozřejmě je rozhodnutí zcela na vás, pokud se u nás rozhodnete zůstat i nadále, budeme toto respektovat a určitě nám udělá radost, pokud se stanete našim spokojeným zákazníkem
Martin Böhm:
Hezký den, paní Hulíková,
tak předně mě mrzí, že reagujete pouze na to, co se Vám hodí a ne na vše, co píši a nač se Vás táži, nicméně je mi zcela jasné, proč tomu tak je… Protože mám pravdu.
Číslo účtu, jak jsem psal, je firemní pro případ, že byste využili mých služeb opětovné návštěvy penzionu, o což jste zprvu projevovali nepřímo zájem. Zájem nyní nemáte, řešíte věc tedy nakonec Vy, což je skvělá, a po tom, co jsem Vám napsal, vcelku pochopitelná zpráva. Škoda, že takto nejednáte hned a Váš zákazník Vám svá práva musí nejprve sdělit a/nebo osvěžit, neboť jinak se snažíte vyhýbat minimálně dodržování Občanského zákoníku, viz předchozí maily.
Číslo účtu pro vrácení peněz je 55848455 / 2010 (můj soukromý účet). Samozřejmě nezapomeňte na náhradu vzniklé škody 650,- Kč (pohonné hmoty). Z Vaší reakce dále beru na vědomí, že jinou satisfakci za ztracený čas, zmařené dovolené, dovolené v zaměstnání apod. se nedočkáme. Zkrátka jde evidentně jen o byznys, rozumím, to se nedá asi nic dělat.
Je to tak, skutečně se nejedná o moji první reklamaci v souvislosti s cestováním, nicméně pokud vím, vždy jsem vše řádně doložil a Vy na základě mých prokazujících podnětů reklamaci uznali. Já, na rozdíl od mnoha jiných lidí, nejsem obětí současného socio-ekonomického systému do takové míry, že bych se sebou nechal vždy vorat a vše házel takříkajíc za hlavu a/nebo někoho jiného. Věci a události hodnotím maximálně objektivně, přičemž od racionálně uvažujícího člověka neočekávám žádné schovávačky, ale přístup pozitivní. Vy, stejně jako drtivá většina jiných, volíte přístup negativní, z čehož vyplývá, že Vám nemůže jít jen o spokojené zákazníky, ale především spíše o peníze. Pravděpodobně ne tedy Vám konkrétně, ale Vašim nadřízeným. Jinými slovy, peníze až na prvním místě… V pořádku, k tomuto Vaše vyjádření samozřejmě nepotřebuji. Takový je můj dojem a názor na Vás jakožto Slevomat.
Ohledně těch všech mnou v minulosti využitých nabídek, které hodnotím – příklady:
https://www.slevomat.cz/sleva/797117-romanticka-plavba-po-vltave
– zde vidím i dost negativních komentářů (já dal tuším 4 hvězdičky – byl spíše pozitivní)
https://www.slevomat.cz/sleva/879057-running-sushi-ci-bohate-sety-z-podniku-ginza-na-flore
– zde vidím i dost negativních komentářů (zde opět nejméně 4 hvězdičky)
https://www.slevomat.cz/sleva/832523-hory-a-termalni-koupani-pro-2-osoby-na-3-dny
– zde vidím i dost negativních komentářů (hodnocení si nepamatuji a nejde u Vás vyfiltrovat)
https://www.slevomat.cz/sleva/608747-3-dny-s-neomezenym-wellness-v-beskydech-pro-dva
– zde vidím i dost negativních komentářů (zde jsem asi nehodnotil, nejde u Vás vyfiltrovat)
https://www.slevomat.cz/sleva/475817-velke-balicky-kondomu-s-darky-a-dopravou-zdarma
– zde vidím i dost negativních komentářů (zde jsem tušil hodnotil dobře, nejde u Vás vyfiltrovat)
https://www.slevomat.cz/sleva/100121-pikantni-kureci-kridylka-pro-dva-snez-co-muzes
– zde vidím i dost negativních komentářů (nebudu to hledat, nejde u Vás vyfiltrovat)
https://www.slevomat.cz/sleva/5354-119-kc-za-2-pizzy-nebo-dalsi-italske-speciality-v-pizzerii-dolce-vita
– zde vidím i dost negativních komentářů (nebudu to hledat, nejde u Vás vyfiltrovat)
Proč mi tvrdíte, že u všech nabídek, které reklamuji či hodnotím, je pozitivní zpětná vazba od ostatních zákazníků, když to evidentně není pravda a často hodnotím i mnohem lépe než tito ostatní? Zkrátka pokud vidím dobře, tak jsou u jednotlivých nabídek i o dost horší hodnocení, než jaká dávám já. Dále pak hodnocení jinde na internetu. Každopádně nemělo by pro Vás být přínosem jakékoli negativní hodnocení jako zpětná vazba? To je totiž u zdravé společnosti jasné kritérium pro zlepšování služeb. Pokud se však mýlím, budu nesmírně rád, když mne racionálně opravíte.
Vrátíme-li se k mé předchozí reklamaci (hotel Casanova), přečtěte si znovu můj komentář:
– příjemné vystupování a hovorná slušnost personálu
– prostory hotelu Casanova zakouřené (personál hulí jedno žváro za druhým, což nám jako nekuřákům velice vadilo)
– čaj nejlevnější – pytlíkový, stejně tak preso káva (odpadky typu Jihlavanka)
– na oknech hotelového pokoje pavučiny, na skříních drolící se fleky, v koupelně popraskané kachlíky a slabý tlak vody
– při příjezdu recepční vyžadovala tištěný voucher, s čímž jsme vzhledem k informacím na Slevomatu nepočítali
– recepční z čísla voucheru nedokázala rozeznat, o jakou rezervaci se jedná
– domy v okolí hotelu neudržované, vesnice zanedbaná, stejně tak jako místní zámek, jehož zahrada je plná odpadků (na severu asi standard)
– za tmy pohyb a ruch nepřizpůsobivých občanů, přítelkyně se bála
Je nám líto, ale dovolenou v tomto hotelu a místě nemůžeme nikomu doporučit i když vzhledem k povaze většiny lidí dovedu pochopit, že jim to může vyhovovat. Za nás však znovu ne.
Reakce hotelu přitom byla pouze:
Dobrý den, děkujeme za váš názor. Dovolujeme si uvést, že kávu a kávovary užíváme od firmy Nestlé/Nescafé na snídaně, na restauraci od firmy Tchibo a dále porcovaný čaj Pickwick.
Co toto znamená? Že se hotel:
– nevyjádřil k vystupování a hovornosti personálu,
– nevyjádřil k zakouřeným prostorám hotelu
– nevyjádřil ke špíně na pokojích hotelu
– nevyjádřil k vyžadování tištěného voucheru (v rozporu s Vašimi texty)
– nevyjádřil k nevyškolené a/nebo neinformované recepční
– nevyjádřil k ostatním záležitostem, jaké hotel příliš neovlivní, nicméně tyto jsou přes to k věci
Takže vlastně došlo k jasnému potvrzení mých výtek ze strany hotelu. Jinak co se týče té větičky o kávovarech a kávě konkrétních značek, nedozvěděli jsme se, jakou konkrétní kávu hotel používá a především, zda vcelku, nebo namletou. Čaj Pickwick – to je možné, že tento běžně dávají, nicméně my tento konkrétní čaj rozhodně nedostali.
Takže mi řekněte, o čem to celé je? Pokud se chcete dohadovat, prokládejte svá slova důkazy stejně, jako tak činím a/nebo budu činit já (zde a především do 14 dnů na webu DuchDoby.cz v recenzi).
Ohledně Vašeho zamýšlení se – moc to nedělejte, neboť Vám to škodí a jděte spíše po faktech. V případech, kde jsou k dispozici fakta, je stavění na názorech irelevantní.
Peníze za dva nevyužité vouchery a projetý benzín můžete zaslat tedy na 55848455 / 2010.
V případě Vašeho zájmu se můžeme setkat i osobně, nejlépe s Vaším nadřízeným. Zvu Vás tímto do advokátní kanceláře JUDr. Olgy Suché na adrese Revoluční 13 – Praha, kde si můžeme podrobně rozebrat služby Vaše i Vašich partnerů a popřípadě z toho natočit reportáž. Já Vám budu pokládat otázky či výtky a Vy budete (jako Slevomat samozřejmě) odpovídat a argumentovat. Je mi zcela jasné, že si tuto moji nabídku vyložíte negativně, nicméně ujišťují Vás, že opak je skutečností. Mým zájmem je Vám pomoci například ve změně přístupu k zákazníkům, kterým, dle Vašich slov, „chcete jen dělat radost“. Mohu Vám pomoci v tom, aby tomu tak skutečně bylo. I tomuto se nejen profesně věnuji.
Pokud budete souhlasit, pojďme se domluvit na termínu. Nakonec se třeba pochopíme a budeme vzájemně prospěšní, co říkáte?
Martin Böhm:
Omlouvám se, ještě dodávám číslo rezervace, které jste si ale mohli vytáhnout z „mého“ účtu, když už neúspěšně hledáte protiargumenty vůči mně.
Jeden byl náš a druhý měl být využit za necelých 14 dnů.
1. https://www.slevomat.cz/voucher/8f681ac3cd70431624e0caf37fd06d68
2. https://www.slevomat.cz/voucher/4fdcce83737dbcdd0a12882052a06e94
Slevomat.cz:
Dobrý den, pane Böhme.
Mohla bych Vás poprosit ještě o jméno, na které byla do penzionu učiněna rezervace na termín za 14 dní.
Jinak děkujeme za nabídku, ale bohužel ji nevyužijeme. Reportáž dělat nechceme. Avšak pokud byste chtěl s naším velvyslancem zákazníků, který se věnuje nespokojenosti, na kávu, určitě vás rádi uvítáme v našich kancelářích.
Děkuji
Martin Böhm:
Dobrý den, paní Hulíková,
jet tam měli Koťarovi, ale zamlouval jsem to já, Böhm. Jistě mají v „penzionu“ řádně uložen kód voucheru a k němu přesné informace…
Vašemu velvyslanci, ale i komukoli jinému, můžete přeposlat naší mailovou komunikaci, kterou považuji za zcela transparentní. Z toho si tento velice dobře vyčte, kde máte jaké nedostatky a/nebo problémy. Poradenství Vám bezplatně poskytovat nebudu, to je Vaše podnikání, Vaše cíle, Vaše zájmy. Nabízím Vás službu, ne charitativní pro bono akci.
Děkuji.
Slevomat.cz:
Dobrý den,
všechny informace jsem přeposlala na hotel, ten vám poté zašle finance.
Budu držet palce, abyste byl do budoucna jen a jen spokojen.
Martin Böhm:
Hezký den,
počítám se zákonnou lhůtou 30 dnů od započetí mé reklamace u Vás (09.04.2016).
Věřím, že jde o jeden z mála případů podobných nepříjemností. Aby se to neopakovalo, bylo by fajn se věcem z Vaší strany trochu více samostatně věnovat.
Děkuji.
Martin Böhm:
Hezký den,
dnes jsem obdržel část reklamace 3.980,- Kč (patrně z Axiomu). Ještě připomínám, že k reklamaci se vztahuje také doprava, tedy na ní, prosím, nezapomeňte, viz předchozí maily. Děkuji.
Slevomat.cz:
Dobrý den, pane Böhm.
Neneseme odpovědnost za celou reklamaci, ani za proplacení pohonných hmot. Obávám se, že v tomto případě nevzniká ani nárok na vymáhání částky za toto po hotelu.
Děkuji a přeji hezký den.
Martin Böhm:
Hezký den, paní Hulíková,
závěrem tedy už jen dvě stručné otázky.
1. Znáte dobře § 2913 NOZ?
2. Na Vašem odmítnutí náhrady škody trváte i přes to?
Já jen ještě jednou pro jistotu, ať v tom mám skutečně jasno.
Děkuji.
Slevomat.cz:
Dobrý den,
ano , trváme na odmítnutí proplacení finanční částky za pohonné hmoty.
Děkuji.
Martin Böhm:
Hezký den,
nerozumím Vaší odpovědi. Ptal jsem se, zda znáte obsah onoho paragrafu (na to jste vůbec neodpověděla) a pak, zda trváte na odmítnutí náhrady škody. V předchozím mailu jsem náhradu škody nekonkretizoval. Čili, proplatíte mi dopravu do penzionu Axiom, nebo ne. Mám-li být konkrétnější.
Děkuji.
Slevomat.cz:
Dobrý den,
dopravu proplácet nebudeme.
Děkuji za pochopení.
Kompletní mailová korespondence s prokazujícími hlavičkami ke stažení ZDE.
|
Co jsme se z komunikace se Slevomatem dozvěděli?
– že je pro Slevomat.cz hodnocení služby údajně velice důležité, ovšem místo aby jej uvítali, jej použijí proti Vám
– požadování nesmyslných požadavků týkajících se podepisování stížností partnery, viz jejich „garance spokojenosti“
– jemné podsunutí, že nejsme na Slevomatu vítaní a že bychom neměli jeho služeb „raději“ využívat
– v podstatě obvinění Slevomatem, že snad za veškeré nepříjemnosti, ke kterým dochází, můžeme my jakožto zákazníci
– že Slevomat.cz není k veřejnosti ani tisku otevřený, neboť nemá zájem o přímou konfrontaci (jinými slovy se bojí)
– že vysloveně odmítá dodržovat občanský zákoník (§ 2913) odmítnutím proplatit náhradu škody (cestovní náklady)
– odvádění pozornosti (patrně z nedostatku důkazů) od jedné konkrétní záležitosti k věci naprosto odlišné
Kopie celého framu podstránky Slevomat.cz k 13.05.2016 k prostudování ZDE.
Stručná videodokumentace penzionu Axiom
Ve videu je možno vidět vskutku rozdíl mezi prezentací a skutečností. Mikropokojíček, nezabezpečené chladničky s rozpadajícími se botníky, zašpiněné a oškrábané zdi, rozpadající se vybavení, chybějící části a nefungující osvětlení, nefungující vybavení, smetiště před penzionem atd. Co vidět žel není, je nefunkční internetové připojení a silný cigaretový zápach. Hluk skrz papundeklové zdi a řezání dříví „hostiteli“ v ranních hodinách jsem z rozespalosti rovněž nenatočil, jelikož mě napadlo pořídit alespoň část průkazné dokumentace až po mém „nabootování“ z bezesné noci vzhledem k intenzivní a hlučné souloži sousedů.
V čase 04:08 komentuji přebíhání slečny L. (provozní, recepční, servírka, uklízečka a zmrdy potížisty ponižovaná otrokyně v jednom (jeden v čase 03:03, druhý asymetrický natočen není) mezi budovami Axiom 1 a Axiom 2 přes zmiňované smetiště, kdy jsme v čase natáčení onu druhou budovu ještě neviděli a na kterou jsme se byli podívat bezprostředně poté). Velmi mne mrzí, že mi ve fotoaparátu došla baterie, což jsem se dozvěděl až následně doma při zjištění absence materiálů (mohli byste jinak také zaslechnout neslušné poznámky paní hledící z mezidveří oné druhé budovy, které se patrně nelíbilo, že dům natáčím a fotím, což pro ní muselo být zřejmě nepochopitelné, že se tak děje, když lidé ubytovávaní v podobných „věcech“ a na dovolených takovou činnost vykonávají běžně). No byli jsme na dovolené, tak jsme si dělali fotky. Dům Axiom 2 stojí za pohled. Rozpadající se omítka, zanedbaná zahrádka, v ní hádám je bazén a další služby, jež nám měly být poskytnuty?
Fakta, nebo fikce?
Webová stránka penzionu Axiom (záloha ZDE).
Facebooková stránka penzionu Axiom ZDE.
Slevomatová nabídka penzionu Axiom (záloha ZDE).
Naše fotografie jsou obsažené ve videu (záloha ZDE).
Nabízené pokoje Axiomem [2] (záloha ZDE a ZDE).
Nabízené atrakce Axiomem (záloha ZDE) a viz nabídka Slevomatu.
Vlastní zkušenost nejlepší; irelevantní řešit třeba za rok, může se ledasco do té doby změnit. V případě zájmu o vlastní zkušenosti jeďte pro ně nejlépe ihned.
Hodnocení jinými návštěvníky
Slevomat.cz na své webové stránce o sobě píše výhradně spokojené komentáře. Zda jsou skutečné, můžeme jen těžko soudit; víme, jak v kapitalismu funguje PR. Téměř nikdo o sobě nenapíše nic negativního. To je na ostatních a podle mě by to měl dělat naprosto každý, protože stěžovat si jen někde po hospodách není ničím jiným než alibismem či pokrytectvím. Když se bude svěřovat alespoň 10 % z nás, společnost se začne razantně měnit k lepšímu, neboť šmejdi zkrachují.
Níže si dáme odkazy se zálohami i horších hodnocení, než zde uvádíme my a musíme říci, že je to docela síla.
DOPENZIONU.CZ: https://www.dopenzionu.cz/horni-plana/penzion-axiom-9155/hodnoceni/ (záloha ZDE)
wellness píše:
Také jsme navštívili tenhle penzion a když nám bylo při příjezdu řečeno sepíšem potřebné večer tak se tak nestalo ani do našeho odjezdu.O lístky na stezku korunami stromů jsme si museli říct sami a to přitom byly součástí voucheru takže nám je měli dát při zapsání,ale to vlastně neproběhlo.To,že nejdou zavřít dveře na sociálku bych taky nějak přežila,ale když vám pak po pokoji běhá myš tak to už je síla jdete si říct dolů o pastičku a lovíte myš(naštěstí úspěšně).Jinak jídlo i porce byly dobré. Jen snídaně (8.-10. hod.) podávané formou švédských stolů nic moc,ovoce ani zelenina žádná,když něco došlo tak si toho nikdo nevšímal a nic nedoplnil a nejvíce mě dorazilo v neděli na snídani ,když jsem se dotázala okolo 9 hod. jestli nám dodají kávu ,že v konvicích už žádná není tak odpověď byla ,že káva už žádná nebude a to někteří teprve na snídani přicházeli,my měli štěstí a dali si aspoň čaj o který jsme si taky museli říct,protože tam prostě nedali sáčky s čajem.Tam prostě všichni dělají všechno a nikdo nic pořádně.Mám z toho pocit,že peníze za pobyt jsou v kapse(placené předem) tak tady máte snídani,večer něco utraťte a hlavně po nás nic nechtějte.To,že si objednáme kávu latte a paní vám ji naservíruje se slovy omlouvám se nějak se mi to smíchalo jsem taky skousla a nechala tak,ale profesionál to snad udělá znovu.Řekla bych,že nejsme nároční,ale máme podle čeho srovnávat. Tenhle penzion bych určitě nedoporučila a už ani nenavštívila.
Vágner píše:
Po měsíc předem potvrzené rezervaci hezkého pokoje s postelí pro dceru, jsme dostali pokoj pouze s přistýlkou rozbitou skříní, chuchvalci prachu na podlaze, plísní ve sprše, zbytkem zubní pasty zaschlé na umyvadle od minulých ubytovaných.V naší posteli se dobře spát taktéž nedalo, tak měkkou matraci jsem nezažil. Odhlučnění pokoje je děsné, slyšet je i moucha na chodbě. jeden 3litrový odpadkový koš na chodbě pro celý penzion ( Axiom2)
Obsluha v restauraci – popravdě nic horšího jsem ještě nezažil. lidí měli pár, objednat jsem si musel zajít každý den po 30ti minutách sám na bar, stejně tak i pro objednávku. Jinak jídlo bylo chutné i porce normální, prostředí (kromě pokoje) je pro děti dobré, trampolína, skluzavky, tříkolky, houpačky. Děti se nenudí.
Ale můj názor je, že tam už nikdy… za dítě navíc jsem majiteli odmítl platit, stejně tak jako on se se mnou o tom vůbec bavit. Domnívám se že s takovým vedením, jaké mají za pár let vymizí ze světa.
BOOKING.COM:
http://www.booking.com/hotel/cz/pension-axiom.cs.html#tab-reviews (tady snad zametání důkazů nehrozí)
|
Více zkušeností s penzionem Axiom si již dohledáte na internetu jistě sami (ještě třeba ZDE, ZDE a přímo samotný velký Slevomat.cz ZDE (záloha)), lidé si stěžují dokonce na myši! My to „štěstí“ naštěstí neměli. Za sebe hodnotíme penzion Axiom rozhodně dvěma body z deseti, kdy dva jsou již za hranou udržitelnosti. V penzionu zkrátka špína, silný cigaretový zápach, neskutečný hluk, lhostejnost, naprostá ignorace ze strany obsluhy a nezájem až pohrdání ze strany zprostředkovatele Slevomat.cz. Před penzionem odpadky… Abychom ale pouze nehanili, tak naše večeře byla vcelku dobrá.
Co bude dál?
Jelikož reklamační doba překročila zákonných 30 dnů a Slevomat.cz se nám 2x vyjádřil, že odmítá dodržet § 2913 NOZ, oslovíme nyní s odkazem na tento článek Českou obchodní inspekci, Sdružení pro ochranu spotřebitelů a eventuálně i finanční úřad, místně příslušnou hygienickou stanici a Policii ČR. Každopádně Vás budeme o průběhu řízení prostřednictvím našeho serveru (dalšího článku) informovat, proto nás, pokud Vás kauza zajímá, sledujte.
Diskuse k tématu
A co Vy? Byli jste také v penzionu Axiom ubytováni? Jaké jsou Vaše případné zkušenosti? Podělte se s námi v diskusi pod článkem.
Aktualizace 15.05.2016, 11:45
Dnes byly elektronickou formou podány podněty na Českou obchodní inspekci a Sdružení pro ochranu spotřebitelů. Z textu na stránce ČOI jsem však poněkud znepokojen. Tvrdí, že „Pokud spotřebitel není s vyřízením reklamace spokojen po obsahové stránce, to je zejména se zamítnutím reklamace, popř. s nedostatečným uspokojením nároků z reklamace, která byla uznána, pak dochází k občanskoprávnímu sporu, který je možné řešit prostřednictvím ČOI, a to v rámci řízení o mimosoudním řešení sporů (ADR). Pokud se nepodaří vyřešit spor tímto způsobem nezbývá než se obrátit na soud, popřípadě na stranami zvoleného rozhodce.“ Jinými slovy – ČOI problém vůbec nemusí vyřešit, Slevomatu bude teoreticky stačit ČOI ignorovat, anebo říci, že řešení odmítá, stejně jako toto napsal nám. Pokud se tak stane, pak budeme nuceni spor řešit občanskoprávní žalobou, což z principu učiníme už jen kvůli Vám, čtenářům. Dále jsem znepokojen rovněž SOS, neboť si nejsem jist jejich pravomocemi. Snad nejde jen o jakési divadélko pro společnost a nějaké šance, aniž by musel spotřebitel se sám za sebe pouštět do soudních tahanic a dotovat tak těžce advokáty, existují. O všem Vás samozřejmě budeme v rámci tohoto článku informovat.
Hezký den,
rád bych nahlásil pochybení slevového portálu Slevomat.cz, a to konkrétně v podobě jeho odmítnutí náhrady škody (cestovného) po uznané reklamaci ubytování v hotelu Axiom u Lipna (§ 2913 NOZ). Slevomat.cz, s.r.o. vysloveně odmítá proplatit cestovné osobním automobilem do hotelu a zpět ve vypočítané nižší částce 650,- Kč. Jde o nejnižší možnou částku za dopravu.
Částka je zcela adekvátní a nižší, než např. doprava jinou dopravou (autobusy a vlaky pro dvě osoby). Započítány jsou pouze pohonné hmoty, nikoli amortizace vozidla apod., tedy jsem přesvědčen, že společnosti Slevomat.cz, dle občanského zákoníku, vznikla uvedená povinnost. Místo toho se však chová velice neprofesionálně.
Podrobné informace naleznete ve veřejném článku na serveru DuchDoby.CZ. Obsahuje veškeré potřebné přílohy.
Budu rád, když mne nasměrujete, jak dle Vás situaci řešit. Podnět byl podán i na Českou obchodní inspekci.
https://www.duchdoby.cz/penzion-axiom-v-kovarove-u-lipna-pristup-slevomat-cz-k-zakaznikum/
S přáním zdraví
Martin Böhm
Tel.: 777228288
Záloha podání ČOI není z důvodu využití e-podatelny.
Záloha podání SOS ZDE, automatická odpověď ZDE.
|
Já moc díky za konstruktivní diskusi. Čím dál méně se dá rozumně s někým pohovořit, stává se z toho pomalu vzácnost. Pokud budete mít např. k jakémukoli tématu zde cokoli na srdci, napište. Hodně štěstí i Vám.
Autor clanku (Bohm) je pekny stoura. Chapu ze je rozladen z takove dovolene ale svym doslova buzerovamim vsech lidi okolo se snazi obhajit svoje presvedceni… Navic at je to jak chce tak slova jako (mrdani) do clanku nepatri…
Tady je krásně poznat kdo články čte a kdo ne. Ta zaujatost. 😀
Přesně tak. Kdyby pan Lux věnoval článku pozornost, snadno by zjistil, že text ve světle modrých polích je citací mailů, nikoli textem článku jako takového. Nechápe zároveň, že zde nejde o obhajoby nějakých přesvědčení, nýbrž prostou prezentaci a/nebo delegaci faktů. A v neposlední řadě to, co do článku (ne)patří, rozhodně neurčuje názor kdejakého čtenáře, nýbrž autor či korektor článku toho kterého webu. Pán je patrně zvyklý na „diktát” mainstreamu, tak je vskutku pochopitelné, že může být jinde zklamán.
Web duchdoby.cz zkrátka není pro každého, s tím jsme do jeho provozování šli. Komu se naše způsoby nelíbí, nemusí nás navštěvovat a články číst. Ideální by bylo, kdyby kritici také navrhovali nějaká řešení (jako to děláme my v rámci Hnutí Zeitgeist), ovšem to se prakticky neděje, tedy není co více rozebírat.
Autor článku jen chce to, co si objedná. Autor článku jde příkladem, respektive poukazuje na jednu z možností (medializaci) jak se bránit, když ostatní možnosti a/nebo orgány selžou. Do článku patří to, co určíme my a nikoli to, co nám bude diktovat někdo jiný (jsme politicky nekorektní magazín a blog, ne přizdisráčský mainstream).