Penzion Axiom v Kovářově u Lipna a přístup Slevomat.cz k zákazníkům
To, co jsme si zažili v penzionu Axiom v Kovářově u přehrady Lipno a následně také se slevovým portálem Slevomat.cz, nepřejeme nikomu. Vyslovené pohrdání zákazníky, ignorace stížností a všemožné výmluvy jsou u obou společností zřejmě standardem. Slevomat.cz neplní své zákonné podmínky dokonce ani po jeho přímém a opakovaném oslovení s tím, že může být kauza zveřejněna na našem serveru. Příčinu tedy logicky doprovází následující důsledek. Medializace.

Zprvu možná doporučím projít si oficiální webové stránky „penzionu“ a počíst si, co vše slibují a můžete, dle jejich tvrzení, za své peníze očekávat. Následně přichází na řadu přívětivě vypadající a lákavá nabídka slevového portálu Slevomat.cz. Že byste jeli hned? To se ani nedivím, my jeli a pěkně si to „užili”…
Než abych se dlouze rozepisoval, doslovně sem zkopíruji celou mailovou komunikaci se Slevomatem, kterou si následně můžete také stáhnout jako originální eml soubory co by důkaz. Následovat bude nekvalitní video z fotoaparátu (opravdu mě nenapadlo brát s sebou kameru a točit něco, s čím jsme nepočítali), které věřím dobře mé argumenty vizuálně doplní. Nejlepší však vždy je zkušenost osobní, tedy pokud chcete i Vy si zkazit (nebo vylepšit, záleží na Vašich měřítkách) víkend, rozhodně penzion navštivte osobně sami. Ubytování a placení čehokoli netřeba, postačí bohatě si prohlédnout oba domy a jejich okolí. Není nad vlastní zkušenost.
Komunikace se Slevomat.cz
Martin Böhm:
Slevomat.cz:
Martin Böhm:
Slevomat.cz:
Martin Böhm:
Martin Böhm:
Slevomat.cz:
Martin Böhm:
Slevomat.cz:
Martin Böhm:
Martin Böhm:
Slevomat.cz:
Martin Böhm:
Slevomat.cz:
Martin Böhm:
Slevomat.cz:
Kompletní mailová korespondence s prokazujícími hlavičkami ke stažení ZDE. |
Co jsme se z komunikace se Slevomatem dozvěděli?
– že je pro Slevomat.cz hodnocení služby údajně velice důležité, ovšem místo aby jej uvítali, jej použijí proti Vám
– požadování nesmyslných požadavků týkajících se podepisování stížností partnery, viz jejich „garance spokojenosti“
– jemné podsunutí, že nejsme na Slevomatu vítaní a že bychom neměli jeho služeb „raději“ využívat
– v podstatě obvinění Slevomatem, že snad za veškeré nepříjemnosti, ke kterým dochází, můžeme my jakožto zákazníci
– že Slevomat.cz není k veřejnosti ani tisku otevřený, neboť nemá zájem o přímou konfrontaci (jinými slovy se bojí)
– že vysloveně odmítá dodržovat občanský zákoník (§ 2913) odmítnutím proplatit náhradu škody (cestovní náklady)
– odvádění pozornosti (patrně z nedostatku důkazů) od jedné konkrétní záležitosti k věci naprosto odlišné
Kopie celého framu podstránky Slevomat.cz k 13.05.2016 k prostudování ZDE.
Stručná videodokumentace penzionu Axiom
Ve videu je možno vidět vskutku rozdíl mezi prezentací a skutečností. Mikropokojíček, nezabezpečené chladničky s rozpadajícími se botníky, zašpiněné a oškrábané zdi, rozpadající se vybavení, chybějící části a nefungující osvětlení, nefungující vybavení, smetiště před penzionem atd. Co vidět žel není, je nefunkční internetové připojení a silný cigaretový zápach. Hluk skrz papundeklové zdi a řezání dříví „hostiteli“ v ranních hodinách jsem z rozespalosti rovněž nenatočil, jelikož mě napadlo pořídit alespoň část průkazné dokumentace až po mém „nabootování“ z bezesné noci vzhledem k intenzivní a hlučné souloži sousedů.
V čase 04:08 komentuji přebíhání slečny L. (provozní, recepční, servírka, uklízečka a zmrdy potížisty ponižovaná otrokyně v jednom (jeden v čase 03:03, druhý asymetrický natočen není) mezi budovami Axiom 1 a Axiom 2 přes zmiňované smetiště, kdy jsme v čase natáčení onu druhou budovu ještě neviděli a na kterou jsme se byli podívat bezprostředně poté). Velmi mne mrzí, že mi ve fotoaparátu došla baterie, což jsem se dozvěděl až následně doma při zjištění absence materiálů (mohli byste jinak také zaslechnout neslušné poznámky paní hledící z mezidveří oné druhé budovy, které se patrně nelíbilo, že dům natáčím a fotím, což pro ní muselo být zřejmě nepochopitelné, že se tak děje, když lidé ubytovávaní v podobných „věcech“ a na dovolených takovou činnost vykonávají běžně). No byli jsme na dovolené, tak jsme si dělali fotky. Dům Axiom 2 stojí za pohled. Rozpadající se omítka, zanedbaná zahrádka, v ní hádám je bazén a další služby, jež nám měly být poskytnuty?
Fakta, nebo fikce?
Webová stránka penzionu Axiom (záloha ZDE).
Facebooková stránka penzionu Axiom ZDE.
Slevomatová nabídka penzionu Axiom (záloha ZDE).
Naše fotografie jsou obsažené ve videu (záloha ZDE).
Nabízené pokoje Axiomem [2] (záloha ZDE a ZDE).
Nabízené atrakce Axiomem (záloha ZDE) a viz nabídka Slevomatu.
Vlastní zkušenost nejlepší; irelevantní řešit třeba za rok, může se ledasco do té doby změnit. V případě zájmu o vlastní zkušenosti jeďte pro ně nejlépe ihned.
Hodnocení jinými návštěvníky
Slevomat.cz na své webové stránce o sobě píše výhradně spokojené komentáře. Zda jsou skutečné, můžeme jen těžko soudit; víme, jak v kapitalismu funguje PR. Téměř nikdo o sobě nenapíše nic negativního. To je na ostatních a podle mě by to měl dělat naprosto každý, protože stěžovat si jen někde po hospodách není ničím jiným než alibismem či pokrytectvím. Když se bude svěřovat alespoň 10 % z nás, společnost se začne razantně měnit k lepšímu, neboť šmejdi zkrachují.
Níže si dáme odkazy se zálohami i horších hodnocení, než zde uvádíme my a musíme říci, že je to docela síla.
DOPENZIONU.CZ: https://www.dopenzionu.cz/horni-plana/penzion-axiom-9155/hodnoceni/ (záloha ZDE)
wellness píše:
Vágner píše:
BOOKING.COM:http://www.booking.com/hotel/cz/pension-axiom.cs.html#tab-reviews (tady snad zametání důkazů nehrozí) |
Více zkušeností s penzionem Axiom si již dohledáte na internetu jistě sami (ještě třeba ZDE, ZDE a přímo samotný velký Slevomat.cz ZDE (záloha)), lidé si stěžují dokonce na myši! My to „štěstí“ naštěstí neměli. Za sebe hodnotíme penzion Axiom rozhodně dvěma body z deseti, kdy dva jsou již za hranou udržitelnosti. V penzionu zkrátka špína, silný cigaretový zápach, neskutečný hluk, lhostejnost, naprostá ignorace ze strany obsluhy a nezájem až pohrdání ze strany zprostředkovatele Slevomat.cz. Před penzionem odpadky… Abychom ale pouze nehanili, tak naše večeře byla vcelku dobrá.
Co bude dál?
Jelikož reklamační doba překročila zákonných 30 dnů a Slevomat.cz se nám 2x vyjádřil, že odmítá dodržet § 2913 NOZ, oslovíme nyní s odkazem na tento článek Českou obchodní inspekci, Sdružení pro ochranu spotřebitelů a eventuálně i finanční úřad, místně příslušnou hygienickou stanici a Policii ČR. Každopádně Vás budeme o průběhu řízení prostřednictvím našeho serveru (dalšího článku) informovat, proto nás, pokud Vás kauza zajímá, sledujte.
Diskuse k tématu
A co Vy? Byli jste také v penzionu Axiom ubytováni? Jaké jsou Vaše případné zkušenosti? Podělte se s námi v diskusi pod článkem.
Aktualizace 15.05.2016, 11:45Dnes byly elektronickou formou podány podněty na Českou obchodní inspekci a Sdružení pro ochranu spotřebitelů. Z textu na stránce ČOI jsem však poněkud znepokojen. Tvrdí, že „Pokud spotřebitel není s vyřízením reklamace spokojen po obsahové stránce, to je zejména se zamítnutím reklamace, popř. s nedostatečným uspokojením nároků z reklamace, která byla uznána, pak dochází k občanskoprávnímu sporu, který je možné řešit prostřednictvím ČOI, a to v rámci řízení o mimosoudním řešení sporů (ADR). Pokud se nepodaří vyřešit spor tímto způsobem nezbývá než se obrátit na soud, popřípadě na stranami zvoleného rozhodce.“ Jinými slovy – ČOI problém vůbec nemusí vyřešit, Slevomatu bude teoreticky stačit ČOI ignorovat, anebo říci, že řešení odmítá, stejně jako toto napsal nám. Pokud se tak stane, pak budeme nuceni spor řešit občanskoprávní žalobou, což z principu učiníme už jen kvůli Vám, čtenářům. Dále jsem znepokojen rovněž SOS, neboť si nejsem jist jejich pravomocemi. Snad nejde jen o jakési divadélko pro společnost a nějaké šance, aniž by musel spotřebitel se sám za sebe pouštět do soudních tahanic a dotovat tak těžce advokáty, existují. O všem Vás samozřejmě budeme v rámci tohoto článku informovat.
|
Já moc díky za konstruktivní diskusi. Čím dál méně se dá rozumně s někým pohovořit, stává se z toho pomalu vzácnost. Pokud budete mít např. k jakémukoli tématu zde cokoli na srdci, napište. Hodně štěstí i Vám.
Autor clanku (Bohm) je pekny stoura. Chapu ze je rozladen z takove dovolene ale svym doslova buzerovamim vsech lidi okolo se snazi obhajit svoje presvedceni… Navic at je to jak chce tak slova jako (mrdani) do clanku nepatri…
Tady je krásně poznat kdo články čte a kdo ne. Ta zaujatost.
Přesně tak. Kdyby pan Lux věnoval článku pozornost, snadno by zjistil, že text ve světle modrých polích je citací mailů, nikoli textem článku jako takového. Nechápe zároveň, že zde nejde o obhajoby nějakých přesvědčení, nýbrž prostou prezentaci a/nebo delegaci faktů. A v neposlední řadě to, co do článku (ne)patří, rozhodně neurčuje názor kdejakého čtenáře, nýbrž autor či korektor článku toho kterého webu. Pán je patrně zvyklý na „diktát” mainstreamu, tak je vskutku pochopitelné, že může být jinde zklamán.
Web duchdoby.cz zkrátka není pro každého, s tím jsme do jeho provozování šli. Komu se naše způsoby nelíbí, nemusí nás navštěvovat a články číst. Ideální by bylo, kdyby kritici také navrhovali nějaká řešení (jako to děláme my v rámci Hnutí Zeitgeist), ovšem to se prakticky neděje, tedy není co více rozebírat.
Autor článku jen chce to, co si objedná. Autor článku jde příkladem, respektive poukazuje na jednu z možností (medializaci) jak se bránit, když ostatní možnosti a/nebo orgány selžou. Do článku patří to, co určíme my a nikoli to, co nám bude diktovat někdo jiný (jsme politicky nekorektní magazín a blog, ne přizdisráčský mainstream).