Kaufland z lásky k Česku neví, jak správně česká vlajka vypadá
Kaufland pro samou lásku k Česku patrně neví, jak správně česká vlajka vypadá a prezentuje ji všude, kam se podíváme, chybně. Je tohle láskou k Česku, anebo spíše pohrdáním? A „našim” lidem je to jedno.
Jak víme, česká vlajka ve svislém řešení má správně červenou barvu napravo a bílou nalevo [1]. Kaufland ale z lásky k Česku má barvy obráceně, přičemž nám v jihlavském obchodě nikdo nebyl schopen vysvětlit proč. Naopak zaměstnanci obrázky na svých tričkách před námi otáčeli a tvrdili, že je česká vlajka správně, protože přeci po otočení je červená barva dole. Jenže takto to skutečně nefunguje. Přesněji paní za pokladnou a následně další paní na informacích se s námi o tom ještě chtěly přít. A to pěkně za zastavování a dozoru patrně stejně hloupých zákazníků.
„Vše, co nabízí naše země, chceme také nabízet my Vám. Víme totiž, jak moc máte rádi české výrobky. Navíc pro Vás máme desítky ověřených receptů na hitovky českých kuchyní! Z lásky k tradici, z lásky k originálu, z lásky k Česku,“ píše Kaufland na svém webu [2], ačkoli se nejedná o českou firmu, ale německou [3] (záloha). Takže žádná jejich země! Deutschland über alles… Litujeme, ale taková není naše tradice a nemáme zájem.
Kampaň „Z lásky k Česku” probíhá už docela dlouho a dosud jsme na internetu nenalezli jediný podobný principiální článek. Tak jsme žel první, což nás poněkud rmoutí. No, asi se nedá nic dělat, anebo jsme opět jen něco nepochopili…
Z lásky k Česku
Martin Mojmír
Aktualizováno 25.07.2016Ačkoli cca 2/3 našich čtenářů principu rozumí, někteří z nezúčastněných nám posílají odkazy na články týkající se možností používání státních znaků. Tyto však musíme vyvézt z nepochopení, neboť zde neřešíme, co se podle zákona smí a nesmí, respektive možné pohnutky řetězce, nýbrž právě principy, kdy tento používá naši trikoloru chybně, přičemž nevíme, co je smutnější. Zda chyba z nevědomosti, anebo úmysl. Chybu lze považovat za neznalost, ovšem úmysl už za pohrdání. Každopádně nechť si to každý vyloží podle sebe, nicméně pokud podobně nešťastně zvolené kampaně někomu nevadí, je to podle nás přinejmenším na pováženou. Nám se to nelíbí, nesouhlasíme s tím a proto jsme o tom také napsali. Více v tom netřeba hledat. |
---|
Tento web a informace na něm nejsou pro všechny. Zvlášť článek podobného typu. Kdyby lidé chápali, pak by se o podobných záležitostech psalo hned, jakmile vzniknou. Tady vůbec nejde o to, co je a není zákonem dovoleno. Jde tu o národní ostudu, za kterou nestojí ani tak obchod, jako spíše naši lidé a ještě více ti, kteří se o takové banálnosti dokáží přít.
Paní píše, že nejde o vyvěšení státní vlajky, ale o použití státního symbolu. Potíž je, že nejde ani o použití státního symbolu, neboť takto státní symbol nevypadá, o čemž je v článku psáno. Paní tedy buď článek nečetla, anebo by si měla doplnit znalosti stejně jako zaměstnanci či provozovatelé Kauflandu. Mimochodem i této paní chybí ve větě čárka, takže se nemůžeme jejímu tvrzení příliš divit. Když použijeme tvou (správnou) logiku. 🙂 Ale tak to je vedlejší.
Kaufland logo z lásky k česku je cíleně spřeházený protože se statní vlajka nesmí používat v reklamě a tohle je taková právní oklika. Takže onen tvořitel článku by měl nejdříve zapřemýšlet než napíše kravinu.
Ano, toto jsme už řešili, slyšeli i četli a přesně s podobnými komentáři počítali. Lidé jsou různé, jak se říká, a většina z nich nerozumí principům. Proto raději v těchto případech nereagujte. Zvlášť když tu komentáře podobného rázu již jsou. Na další podobné komentáře je bezpředmětné reagovat.
http://www.epravo.cz/top/prakticke-rady/verejna-sprava/statni-symboly-a-jejich-uzivani-15760.html
Ano, v pořádku. A jak to, prosím pěkně, souvisí s článkem?
Při tvorbě čí kampaně? Jjk? Tohle je nějaká oficiální reakce? LOL, prej záměrně nekopírují vlajku. 😀 To ani nesmíte omg! Bejt vámi, vysral bych se na to úplně. Z lásky k Česku, to je kravina… Kdybyste dělali byznys z lásky k Česku, tak neprodáváte jedovatý éčkový sračky, ale nabízíte Čechům alespoň totéž co Němcům! Z lásky k Česku a Čechům tumáš ty dobytku glutamát, tumáš umělý sladidla, tumáš maso s moukou a bez masa. To je láska doslova až za hrob.
A koho z Vás trápí jiná s prominutím „ojebávka“ čechů ? >>> ty jejich pokladní lístky, alá reklamační doklad při nákupu něčeho s delší zárukou.
Už jste se zkoušeli z nich něco vyčíst např. po 3 měsících někdy i dvou ?
Toto je supr optimalizace nákladů na tisk :-), asi ekologická barva co nepotřebuje ani slunko k tomu aby z daného účtu schovaného klidně někde v šuplíku zmizlo vše potřebné a ty si pak zákazníku vyliž zadnici, až budeš chtít něco reklamovat – není jak a čím, zůstane čistý papír. No a aby papírny a výrobci paměťových medií měli kšeft, tak to ještě (ti co jsou všímavější) pojistíme nutným naskenováním, a samozřejmě případným naprosto zbytečným tiskem na místo malého formátu a jednou se to vystřelí na A4 a jen málo lidí ten zbytek ještě využije.
Prostě nesmyslné a zbytečné plýtvání je obraz této doby…
Martine, klidně si na tom Kaufland zase podejte, tady Vám snad potvrdí i ČOI, že by neměla být povinnost zákazníka si pořizovat zálohu dokladu.
Máte pravdu. Jenže ono to není jen o Kauflandu. Totéž dnes dělá mnoho dalších. Takový je duch doby…
V dnešních dnech si můžeme povšimnout správného nošení české vlajky zaměstnanci obchodů Billa (před týdnem jsem viděl v Kralupech nad Vltavou). Naopak chybně jí nosí dále prodejci ovocných šťáv a zmrzliny Fruitisimo. No, ti se alespoň nechlubí láskou k Česku, každopádně je to ostuda.
Kaufland to hrá v každom štáte.