Za Vám způsobené problémy se sice omlouváme, ale jste nám víceméně ukradení! Vaše Česká pošta

Uplynul měsíc od odeslání stížnosti ombudsmanovi na jednání zaměstnanců České pošty pobočky Pošta Praha 519 (Janského 2254/45 – Stodůlky) a zveřejnění článku „Jak mi Česká pošta v otevírací době zavřela přepážku před nosem se slovy, ať prý přijdu za hodinu” autorem Jiřím Duffkem. Zde je odpověď.

Prostor pro Váš odkaz
Komerční banner 770x100px (pro více informací, jak na DuchDoby.CZ inzerovat, klikněte SEM)

Starší související články

# Seznam všech souvisejících článků na téma Česká pošta ZDE.

 

Reakce vedení České pošty

Dobrý den, vítejte v naší… (číšník za pohledu na hodinky nedoříkává větu, otáčí se a odchází). Pane provozní, rád bych si objednal, kam šel ten číšník? Je dvanáct hodin, číšník má pauzu na oběd. No to je pěkné a obslouží mě nějaký jiný? Jiného nemáme, ale jestli chcete, tak přijďte za hodinu, to už tu bude a Vy si budete moci objednat. Počkejte, tomu nerozumím… No číšník má pauzu na oběd, přijďte za hodinu! Ale vždyť je dvanáct hodin. Máte přeci otevřeno a vaříte, nebo ne? Na dveřích je napsáno PO-PÁ 10:00-22:00, nikde jsem nečetl nic o polední přestávce. Ano, máme otevřeno, vaříme, ale nevydáváme. Můžeme Vám donést pouze pití, nabídnout stírací los, SIM kartu, báječné násady od smetáků či tři zlaté vlasy děda Vševěda s věnováním, ale jídlo teď nedostanete. Přijďte potom! Potom musím být opět v práci, pauzu na oběd mám teď! No ale číšník tu teď není, byl tu od rána, přijďte za hodinu!

Pane řediteli, v restauraci Na poště mě v její otevírací době odmítli obsloužit. Připadá Vám to normální a budete nějak řešit? Situace nás, milý pane, velmi mrzí a omlouváme se Vám. Nicméně vlezte mi na záda!

Tak nějak by se dala shrnout odpověď vedení České pošty Jiřímu Duffkovi, kterého v otevírací době na pobočce Pošta Praha 519 neobsloužili. Však si to přečtěte sami:

Vážený pane Duffku,

odpovídáme na Vaši stížnost uplatněnou prostřednictvím elektronické schránky kanceláře ombudsmana České pošty, s. p., ve věci nespokojenosti s jednáním pracovníků pošty Praha 519, Janského 2254/45, 150 19 Praha 5 a neposkytnutí poskytnutí služby Czech POINT (dále jen CzP) – výpis z katastru nemovitostí dne 15. 6. 2018.

Na úvod naší odpovědi, přijměte prosím omluvu, jménem České pošty, s. p., i vedení pošty Praha 519 za neposkytnutí uvedené služby.

Sdělujeme Vám, že Vaši stížnost vyhodnocujeme jako oprávněnou, neboť každá pošta, která poskytuje služby CzP, musí tyto služby v případě funkčnosti systému poskytovat v požadované kvalitě po celou dobu hodin pro veřejnost a povinností vedoucího pošty je zajistit přítomnost kvalifikovaného pracovníka. Zároveň však uvádíme, že měsíci červnu disponovala pošta Praha 519 pouze jedním zaměstnancem, který absolvoval veškerá odborná školení potřebná k poskytování těchto služeb, a který byl oprávněn tyto služby poskytovat. Tento pracovník, který je zároveň zástupcem vedoucí pošty, měl uvedeného dne celodenní směnu. Vedoucí pošty byla na školení právě CzP. Pošta Praha 519 disponuje celkem 3 přepážkami, přičemž počet otevřených přepážek je vždy závislý na aktuální personální situaci. Vedoucí pošty se snaží zajistit provoz vždy nejméně dvou přepážek, a tak tomu bylo i dne 15. 6. 2018. Dále uvádíme, že v poledních hodinách, tedy v době Vaší návštěvy pošty, dochází ke střídání směn, a v případě celodenní směny i k čerpání přestávky na jídlo a oddech.

Vážený pane Duffku, věříme, že jsme Vám poskytli dostatečnou odpověď k Vaší stížnosti. V současné době disponuje pošta Praha 519 již třemi pracovníky oprávněnými poskytovat služby CzP a věříme tedy, že se tato situace již nebude opakovat. Vzniklé situace je nám líto a za neposkytnutí služby se Vám ještě jednou velmi omlouváme.
Předáváme Vám tuto zprávu s ujištěním, že Česká pošta, s. p., má zájem na tom, aby byli její zákazníci s poskytovanými službami spokojeni. Děkujeme Vám za Vaše upozornění a sdělujeme Vám, že veškeré připomínky našich klientů vítáme, neboť nám naše služby napomáhají zkvalitňovat.

S pozdravem
Za správnost: Jana Tupá

Ing. Libor Kopřiva, v. r.
ved. odd. podpora PS PH

 

Co z toho vyplývá?

V podstatě ono srovnání výše. Česká pošta se omlouvá, nicméně konstatuje, že službu neposkytla. A co dál? Vlastně vůbec nic. Důležité je však napsat alespoň něco, byť cokoliv. Například právě to, že Česká pošta jako něco musí, že jí na něčem záleží, že mají kvalifikované a odborné pracovníky, mívají otevřené i tři přepážky (tedy někdy, možná) apod. Klasické výmluvné řečičky, aby takzvaně řeč nestála a odpověď byla alespoň tak nějak na jednu A4. Faktem ale je, že slova nejsou činy. Že Česká pošta neplní své (slibované) povinnosti a nedá se jí v ničem věřit.
 

Použité zdroje

Dokument: Odpověď na stížnost – nespokojenost s jednáním pracovníků pošty Praha 519

Martin Mojmír

po absolvování základní školy, středního odborného učiliště hotelového provozu a gymnázia se zaměřením na IT a jazyky studoval dále psychologii a speciální pedagogiku. Věnuje se ICT, datové analýze, datové žurnalistice, futurologii, sociologii a ekologii. Prosazuje a popularizuje koncept zdrojové ekonomiky co by udržitelného socioekonomického modelu. Kromě duchdoby.cz provozuje např. dále také projekty jinemedium.cz, mojeretence.cz nebo fórum ETIQ.CZ, z.s. Vlivem nešťastných okolností je Martin od r. 2023 invalidním.

4 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Harry
Harry
6 roky před

No tak bych běžel na Czechpoint jinam třeba na obecní úřad, tam by Vás v době obědů jistě velmi rádi obsloužili. 🙂 O co Vám pořád jde ? Sám by jste v práci na jednom a tom samém místě dvanáct hodin v kuse nevydržel a jak čtu ty vaše články, byl by jste první kdo by řval že je čas na přestávku.